آیین بازگشایی مدارس شهر آبسرد آغاز سال تحصیلی جدید

زنگ آغاز سال تحصیلی جدید و زنگ ایثار و مقاومت صبح روز شنبه در اولین روز مهرماه و دومین روز از هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین شهری و شهرستان در شهر آبسرد نواخته شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، آیین بازگشایی مدارس شهر آبسرد و آغاز سال تحصیلی جدید با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین نورمحمدی ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند، ابراهیمی معاونت اداری مالی آموزش و پرورش شهرستان دماوند، جانعلی‌زاده شهردار آبسرد، صفی خانی ریاست و اعضای محترم شورا اسلامی شهر، ربیعی معاونت اداری مالی شهرداری آبسرد، حسین صادقی از مدیران بازنشسته فرهنگیان، سروان شاه‌آبادی فرماندهی کلانتری ۱۳ شهر، سروان پاوندی فرماندهی حوزه ۳ امام حسن مجتبی (ع)، خانم مطلبی فرمانده حوزه ۹ حضرت زینب(س) برگزار شد.

مسئولان شهری و شهرستان با حضور در ۱۲ مدرسه شهر آبسرد بین دانش‌آموزان زنگ آغاز سال تحصیلی جدید و ایثار و مقاومت را به صدا در آوردند.

*دانش آموزان با کسب علم و دانش با جنگ نرم دشمن مقابله کنند

شهردار دماوند در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مسکن مهر منطقه گیلاوند با اشاره به نام این مدرسه اظهار کرد: شهید سلیمانی، یکی از الگوها و اسوه‌های این کشور و برای آزادی‌خواهان جهان هستند.

رضایی‌مهر ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: در جنگ هشت ساله دفاع مقدس که دشمن به ما تحمیل کرد، نتوانستند پیروز شوند و اکنون جنگ نرم را علیه کشورمان ایجاد کرده است.

وی گفت: امیدواریم دانش‌آموزان با سعی و تلاش در راه کسب و علم و دانش بتوانند با جنگ نرمی که دشمن علیه ما ایجاد کرده، مقابله کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا