آیین اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان دماوند سال 1403/ 9 تیم برتر در رده‌های سنی جوانان، پیشکسوتان و بزرگسالان تجلیل شدند

همزمان با آیین اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان دماوند ۹ تیم برتر این دوره از رقابت‌ها در رده‌های سنی جوانان، پیشکسوتان و بزرگسالان تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری تارود، مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان دماوند با رقابت ۱۸ تیم در سه رده سنی جوانان، پیشکسوتان و بزرگسالان به همت هیات فوتبال این شهرستان سالن چند منظوره شهید صدیفی دانشگاه پیام نور برگزار شد.

طی ۳۶ مسابقه در این دوره از مسابقات جام رمضان که برگزار شد، در پایان رده سنی جوانان تیم میثاق به عنوان قهرمان، مشکات پارس دوم و صالحین به مقام سوم دست یافتند.

در رده سنی پیشکسوتان تیم باغ تالار امید مقام اول، تیم میثاق مقام دوم و تیم گلدشت به مقام را کسب کردند.

در رده سنی بزرگسالان تیم آگور به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کرد و تیم‌های شاهین آریا مقاومت و سرخ‌پوشان جابان به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور میرشاد ماجدی رئیس هیات فوتبال استان تهران، شاهبندی رئیس هیات فوتبال شهرستان دماوند، یزدانی معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند و پیشکسوتان ورزشی از تیم‌های برتر با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا