امام جمعه دماوند:

آه و نفرین مردم پشت سر کسانی است که در کار مردم گره می‌اندازند/ تلاش‌های حجت‌الاسلام حاج احمدی در حمایت از خانواده زندانیان دماوند برای راه خدمت به مردم برکسی پوشیده نیست/ ایشان خود را وقف مردم کرده است

امام جمعه دماوند با بیان اينکه آه و نفرین مردم پشت سر کسانی است که در کار مردم گره می‌اندازند، گفت: تلاش‌های حجت‌الاسلام حاج احمدی در حمایت از خانواده زندانیان دماوند برای راه خدمت به مردم برکسی پوشیده نیست و ایشان خود را وقف مردم کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی روز جمعه در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه شهر دماوند با اشاره به اهمیت فزونی جمعیت و تاکید اسلام بر فرزندآوری، اظهار داشت: فرزندان رکن مهم خانواده و مایه زیادشدن روزی و جلب رحمت و مغفرت الهی هستند چراکه فرزند نماد زینت، وسیله کمک و مایه قدرت خانواده و جامعه است.

وی با اشاره به شعار هفته ملی جمعیت؛ پویایی، بالندگی، جوانی و جمعیت، خاطرنشان کرد: کشور باید نگذارد که غلبه نسل جوان و نمای زیبای جوانی از بین برود، که اگر به همین ترتیب پیش برویم از بین خواهد رفت.

این مقام مسئول جمعیت جوان و با نشاط تحصیل کرده و باسواد کشور را یکی از عامل های مهم پیشرفت دانست و گفت: کاهش جمعیت جوان و افزایش پیری جمعیت، باعث کاهش قدرت ملی ما در همه زمینه ها خواهد شد.

خطیب جمعه دماوند بیان داشت: اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، نیازمند همت و عزم دولت است.

حجت الاسلام فتاح دماوندی در ادامه با اشاره به سالروز فتح و آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس، افزود: فتح خرمشهر و رمزگشایی از چگونگی پیروزی ما در این عملیات، کلید قفل های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ماست.

وی با بیان اینکه امروز ملت ما در جنگ اقتصادی و تحت فشار تحریم ظالمانه آمریکای جنایتکار قرار دارد، باید از این تهدید، فرصت بسازیم، گفت: با حمایت از تولیدات داخلی و محوریت اقتصاد دانش‌بنیان و متنوع سازی شرکای خارجی، می توان به خودکفایی و استقلال اقتصادی رسید.

این مقام مسئول بیان داشت: یکی از وظایف مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی، اصلاح الگوی مصرف آب و برق و گاز و مصرف صحیح و به اندازه است؛ برای پیشگیری از قطعی آب شرب در تابستان باید اقدامات لازم توسط مسئولان و رعایت الگوی مصرف از سوی مردم انجام شود تا با چالش های اجتماعی و امنیتی مواجه نشویم.

وی در ادامه ضمن تشکر از زحمات و خدمات انجمن حمایت از خانواده زندانیان شهرستان دماوند که در راه خدمت به مردم و انجام امور خیر قدم بر می دارند، افزود: دعای خیر مردم همواره بدرقه راه انسانهای نیکوکار و نیک اندیش و خیر است که قلبشان برای خدمت به نیازمندان و ضعیفان می طپد؛ آه و نفرین مردم پشت سر کسانی است که در کار مردم گره می اندازند و با داشتن قدرت یا ثروت قدمی برای حل مشکلات مردم بر نمی دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا