آمریکا نمی تواند شکافی بین مسئولان نظام ایجاد کند

امام جمعه آبسرد گفت: آمریکا بطور جدی به دنبال ایجاد تفرقه و شکاف بین مسوولان نظام اسلامی است، که این امری ناموفق است.

ahmad-mir-sharifi

به گزارش تارود، حجت الاسلام والمسلمین سید ˈاحمد میرشریفیˈ در جمع عزاداران معمار کبیر انقلاب در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه شهر شهیدپرور آبسرد به سخنان اخیر مقام معظم رهبری اشاره و بیان کرد: مزاحمت های استکبار جهانی و در راس آنان امریکا همچنان تداوم دارد.

امام جمعه آبسرد گفت: آمریکا و استکبار جهانی به دلیل آزادیخواهی مردم و روحیه مبارزه با سلطه گری ملت مشکلات زیادی را برای کشور اسلامی ایران به وجود آورده و به توطئه های خود نیز ادامه خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین میرشریفی کشورهای جهان در برابر آمریکا را به سه دسته تقسیم و عنوان کرد: کشور هایی هستند که گوش به فرمان مطلق آمریکا هستند و به همین علت همیشه مورد حمایت آمریکایی ها هستند.

وی افزود: حمایت امریکا از اینگونه کشورها فقط در حالی صورت می گیرد که منافع غربی ها را به دنبال داشته باشد و در واقع امریکا به ثروت و منابع آن ها چشم دارد.

امام جمعه آبسرد دسته دوم برخی کشورهای غربی را عنوان کرد که آمریکا ناچار به مدارا با آنهاست.

حجت الاسلام میرشریفی با هشدار خیانت آمریکا به اینگونه کشورها حتی با وجود منابع و منافع مشترک گفت: دسته سوم کشورهایی هستند که در برابر آمریکا نافرمانی می کنند و مقابل باج خواهی های این کشور ایستاده اند و اجازه دخالت در امور داخلی خود را به غرب و در راس آنها استکبار نمی دهند.

وی جمهوری اسلامی ایران را کشوری دانست که علاوه بر مقاومت در برابر زیاده خواهی های آمریکا، الگوی برای دیگر کشورهای آزادیخواه جهان نیز است،

امام جمعه آبسرد گفت: شاید آمریکا تصور کند علیه این کشورها هر کاری که بخواهد بتواند انجام دهد ولی اگر کاری انجام نمی دهد به یقین توانش را ندارد.

حجت الاسلام میرشریفی افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون شاهد توطئه، کودتا، تحریم و.. علیه کشور اسلامی ایران هستیم و می دانیم که این اقدامات همچنان ادامه دارد.

وی گفت: آمریکا تاکنون نتوانسته به رغم تلاشهایش هیچ گونه رسوخی در مسوولان نظام داشته باشد و منبعد نیز بطور حتم با هوشیاری مسوولان و مردم و با عنایت حضرت ولی عصر(عج) نخواهد توانست خللی وارد کند.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا