آمادگی ۹ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در دماوند جهت خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی/ راه‌اندازی پایگاه سلامت در محدوده امامزاده هاشم (ع) دماوند

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و حوادث شهرستان دماوند از آمادگی ۹ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی جهت خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی و راه‌اندازی بی‌سیم در مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان خبر داد و گفت: همچنین پایگاه سلامت در محور هراز واقع در محدوده امامزاده هاشم (ع) جهت ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی راه‌اندازی می‌شود.
مسعود علیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: هر ساله در آستانه سال جدید از ۲۵ اسفند ماه سال جاری، کلیه نیروهای پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان دماوند جهت ارائه خدمات‌رسانی در سه شیفت کاری در وضعیت آماده باش شبانه‌روزی می‌باشند.
وی افزود: در این طرح نوروزی ۹ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی با حضور ۶۰ نفر از عوامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان دماوند در سه شیفت کاری همراه با تجهیزات پزشکی و یک دستگاه آمبولانس در هر پایگاه آماده خدمات‌رسانی به مسافران و شهروندان هستند.
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و حوادث شهرستان دماوند گفت: علاوه بر این موارد ذکر شده دو دستگاه آمبولانس به صورت جدا و رزرو آماده خدمت‌رسانی خواهند بود تا در واقع ضروری شهرستان دماوند با کمبود آمبولانس مواجه نگردد.

*راه‌اندازی پایگاه سلامت در محدوده امامزاده هاشم (ع) دماوند واقع در محور هراز

علیان از راه‌اندازی پایگاه سلامت در محور هراز واقع در محدوده امامزاده هاشم (ع) جهت ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی خبر داد و بیان کرد: در محور هراز پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ رودهن، آبعلی، امامزاده هاشم (ع)، در محور فیروزکوه پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ گیلاوند، سربندان، آبسرد و جابان و در محور فرعی آبسرد به ایوانکی پایگاه اورژانس ۱۱۵ کیلان آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی می‌باشند.
وی گفت: پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهرستان دماوند حدود پنج سال پیش از داشتن بی‌سیم محروم بوده است که با همکاری و پیگیری رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان از ۱۵ اسفند ماه امسال، بی‌سیم در مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان راه‌اندازی شد که بزودی این تجهیزات در آمبولانس‌ها نصب و راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا