در اولین نشست ستاد استقبال از میهمانان نوروزی در شهرداری آبسرد مطرح شد؛

آمادگی کامل و فراهم ساختن بستر مناسب جهت پذیرایی میهمانان نوروزی در شهر آبسرد/ شهر آبسرد را به عنوان یک منطقه گردشگری معرفی شود/ بهبود سیما و منظر شهری در راستای اعتلای جایگاه شهر آبسرد در اولویت‌های کاری باشد

اولین نشست ستاد استقبال از میهمانان نوروزی در سال 98 با حضور شهردار و جمعی از مسئولین واحدها در سالن اجتماعات شهرداری آبسرد برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سید محمد رفیعی طباطبایی با تاکید بر ضرورت تلاش همه جانبه به‌منظور آمادگی کامل و فراهم ساختن بستر مناسب جهت پذیرایی شایسته از شهروندان و میهمانان نوروزی اظهار داشت: سیاست ما این است که شهر آبسرد را به عنوان یک شهر گردشگری معرفی کنیم.

وی افزود: همکاری و هماهنگی کلیه واحدهای شهرداری در جهت بهبود سیما و منظر شهری، ایجاد ایستگاه‌های راهنمای مسافر، تأمین محل اسکان مسافران، ساماندهی و رنگ آمیزی تابلوهای راهنمای شهری و جداول، خط‌کشی خیابان‌ها و … و حفظ نام و اعتلای جایگاه شهر آبسرد باید در اولویت‌های کار ستاد استقبال از نوروز قرار گیرد.

شهردار آبسرد ضمن تقدیر از همراهی پرسنل شهرداری با برنامه‌های نوروزی گفت: در ایام نوروز و ایامی که همه مردم در حال دید و بازدیدهای نوروزی و یا مسافرت هستند، کار پرسنل خدوم شهرداری تعطیل شدنی نیست، جا دارد همین‌جا از همه آنان و خانواده محترمشان در این زمینه تقدیر نمایم.

اولین نشست ستاد استقبال از میهمانان نوروزی در سال 98 (1) اولین نشست ستاد استقبال از میهمانان نوروزی در سال 98 (1) اولین نشست ستاد استقبال از میهمانان نوروزی در سال 98 (1)

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا