آمادگی بهزيستی جهت برگزاری کارگاه‌های آموزشی مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر در دماوند

دومین کمیته فرعی مبارزه با مواد مخدر در ستاد بهزیستی شهرستان دماوند برگزار شد.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، محسن معادی سرپرست بهزیستی دماوند در دومین جلسه شورای کمیته مبارزه با مواد مخدر شهرستان دماوند اظهار داشت: اعتیاد یک بیماری اجتماعی است که عوارض جسمی و روانی بسیاری دارد اعتیاد به موادمخدر یکی از مهمترین مشکلات اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی است که عوارض ناشی از آن تهدیدی جدی برای هر جامعه می‌باشد.

وی افزود: باید در خانواده‌ها که به عنوان مهمترین نهاد اجتماعی هستند، حساس سازی شکل گیرد واساسی ترین آموزش ها از مهد های کودک تا دوران دانشجویی شکل گیرد.

سرپرست بهزیستی دماوند عنوان کرد: معظل اعتیاد به مواد مخدر یک بحران اجتماعی و از اصلی ترین آسیب‌های اجتماعی هر جامعه ای بوده ، در بحث معتادین متجاهر نباید غافل شد وتمامی دستگاه ها مرتبط باید عزمی راسخ داشته تا در این عرصه گام های بلندی را بر داریم.

معادی از اعلام آمادگی کارگاه‌های آموزشی مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر خبر داد و عنوان کرد: بهزیستی دماوند آمادگی برگزاری کارگاه های پیشگیری از مواد مخدر را به صورت رایگان برای تمامی ادارات، مدارس، دانشگاه‌ها، کارخانه جات و…. داشته و متقاضیان می‌توانند جهت هماهنگی بیشتر با معاونت امور توسعه و پیشگیری بهزیستی شهرستان دماوند ارتباط حاصل نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا