آمادگی آتش نشانی دماوند در شب چهارشنبه آخر سال

Picture23-327مسوول آتش نشانی شهر دماوند اعلام کرد: نیروهای آتش نشان برای مقابله با حوادث احتمالی شب چهارشنبه آخر سال آمادگی کامل دارد.

به گزارش تارود، ‘ حسین میرزا ملکی’ با اشاره به تدابیر و تمهیدات اتخاذ شده از سوی شهرداری برای جمع آوری مواد اشتعالزا از سطح شهر خاطرنشان کرد: واحد آتش نشانی در قالب چهار اکیپ مجزا در سه منطقه دماوند، گیلاوند و مشاء با تجهیزات کامل در آشیانه، آمادگی لازم برای مقابله با حوادث احتمالی را دارد.

وی افزود: شهرداری دماوند با اطلاع رسانی عمومی در سطح شهر از سویی سعی در آگاه کردن مردم از عواقب ناشی از غفلت و کوتاهی والدین در شب چهارشنبه آخر سال و از سوی دیگر اطلاع رسانی به فرزندان کرده است.

این مقام مسوول از حضور واحدهای گشت سیار در نقاط حساس در روزهای سه شنبه و چهارشنبه به صورت 24 ساعته خبر داد و گفت: واحدهای گشت تمامی مناطق استحفاظی شهر دماوند را تحت نظر دارد تا از هرگونه حادثه احتمالی جلوگیری شود.

مسوول آتش نشانی شهرداری دماوند اضافه کرد: چهار خودروی عملیاتی و سه خودروی تدارکاتی و پشتیبانی به همراه بیش از 15 نیروی عملیاتی برای شب چهارشنبه آخرسال درحالت آماده باش هستند که امید است با رعایت کردن همه موارد ایمنی از طرف مردم شاهد هیچ گونه حادثه ای نباشیم.

میرزا ملکی بیان کرد: به مردم توصیه می شود اگر آتش روشن می کنند با در نظر گرفتن محیط، آتش آنها محدود باشد.

وی گفت: شب چهارشنبه آخرسال علاوه بر روشن کردن آتش رسومات دیگری نیز دارد که با آرامش همراه است و مردم می توانند آنها را انجام دهند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا