آماده‌باش نیروهای و ماشین آلات نمکپاش راهداری شهرستان دماوند با توجه به بارش برف پیش‌رو/ ۲۱ دستگاه ماشین‌آلات راهداری شهرستان دماوند در آماده‌باش کامل هستند/ یک دستگاه لودر و یک دستگاه گریدر به ماشین آلات راهداری اضافه شد

نیروهای و ماشین‌آلات نمکپاش راهداری شهرستان دماوند با توجه به بارش برف پیش‌رو در آماده‌باش کامل هستند.

مهران جعفری‌فر رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود از آماده‌باش نیروهای و ماشین‌آلات نمکپاش راهداری با توجه به بارش برف پیش‌رو خبر داد.

وی افزود: استقرار ماشین‌آلات و دپوی نمک در راهدارخانه‌های دلیچایی، سیدآباد، آبسرد و شلمبه به‌صورت شبانه‌روزی جهت خدمت‌رسانی به کاربران جاده‌ای می‌باشد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دماوند با اشاره به تمهیدات لازم اندیشیده تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان دماوند یک شهرستان کوهستانی است و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هر ساله با آغاز فصل سرما اقدام به آماده‎‌‌سازی تجهیزات و ماشین‌آلات نموده که هم اکنون ۲۱ دستگاه ماشین آلات داریم که همزمان با نخستین برف پاییزی در آخرین رو فصل آبان نیز مشکلی نداشتیم و خدمات لازم به نقاط مختلف شهرستان ارائه شد.

وی افزود: ذخیره نمک نیز حدود سه هزار تن پیش‌بینی شده و این آمادگی وجود دارد که به روستایی که صعب‌العبور هستند خدمات ارائه دهیم. رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دماوند گفت: چهار راهدارخانه شهرستان با امکانات و جهیزات و همچنین نیروی انسانی آمادگی ارائه خدمات را دارند.

جعفری‌فر ادامه داد: محور دلیچایی، گردنه سرهار، محدوده جابان و سربندان و سیدآباد جزو محورهای پرخطر ما در زمان بارش برف هستند که در برف پاییزی اخیر نیز بیشترین خدمات در این مناطق انجام شد.

وی گفت: امسال یک دستگاه لودر و یک دستگاه گریدر به ماشین آلات راهداری اضافه شد و با توجه به محور دلیچایی که در زمان بارش شدید برف امکان برف‌روبی وجود نداشت نیازمند بلدزر نیز بودیم که این مهم به ناوگان ماشین آلات اضافه شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا