آماده‌باش عوامل راهداری شهرستان دماوند در پی وقوع سیلاب/ بازگشایی مسیرهای اصلی و روستایی از سیلاب شب گذشته با تلاش بی‌وقفه عوامل راهداری شهرستان دماوند

پیرو آماده‌باش عوامل راهداری شهرستان دماوند در پی وقوع سیلاب بازگشایی مسیرهای اصلی و روستایی از سیلاب شب گذشته با تلاش بی‌وقفه عوامل راهداری این شهرستان انجام گرفت.

مهران جعفری‌فر رئیس اداره راهداری شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود اظهار کرد: با توجه به اخطاریه هواشناسی و اعلام وضعیت آماده‌باش به دستگاه‌های امدادی، عوامل راهداری شهرستان دماوند به همراه ماشین آلات تحت الاختیار در آماده باش کامل قرار دارند.

وی افزود: در صورت بروز هرگونه حوادث احتمالی آماده خدمات رسانی به همشهریان عزیز می‌باشند.

رئیس اداره راهداری شهرستان دماوند تصریح کرد: با توجه بارش شدید باران در شب گذشته مسیرهای اصلی و فرعی روستایی از جمله محدوده سید‌آباد به سربندان، کلاک، مشهد، سقزدره، قلفک و گرمابسرد که اثر سیلاب مسدود شده بود با تلاش بی‌وقفه عوامل راهداری شهرستان دماوند بازگشایی و پاکسازی گردید.

جعفری‌فر عنوان کرد: طبق پیش‌بینی هواشناسی از شهروندان تقاضا داریم قبل از تردد آخرین وضعیت راه‌های اصلی و فرعی را از طریق سامانه ۱۴۱ آخرین وضعیت راه‌ها را جویا شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا