رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رودهن و پردیس خبر داد؛

آغاز مجدد پروژه تعریض محور هراز محدوده گالری امامزاده هاشم(ع)

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رودهن و پردیس از آغاز مجدد پروژه تعریض محور هراز محدوده گالری امامزاده هاشم (ع) خبر داد.

محمدرضا زمانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: با حضور معاونت توسعه و منابع سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و معاونت راهداری استان تهران از راه‌های تحت مسئولیت اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رودهن و پردیس بازدید میدانی به عمل آمد.

وی افزود: در این بازدید از محورهای مواصلاتی رودهن و پردیس و علی الخصوص پروژه تعریض محور هراز بازدید به عمل آمد و مشکلات و چالش‌های موجود مورد طرح، بررسی و آسیب شناسی قرار گرفت.

زمانی ادامه داد: در راستا ارتقا سطح ایمنی محورهای مواصلاتی رودهن و پردیس رفع معضلات و مشکلات موجود در ماشین آلات سنگین این اداره مورد بررسی و چاره اندیشی قرار گرفت.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رودهن و پردیس گفت: با توجه به بازدید از ماشین‌آلات سنگین این اداره و وضعیت موجود آنها و مساعدت‌هایی در خصوص اعتبارات ویژه جهت خرید ماشین‌آلات سنگین راهداری صورت گرفت و مسائل مرتبط در خصوص رفع مشکلات و معضلات مطرح و تمهیداتی ارائه شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رودهن و پردیس بیان کرد: امید است به یاری خداوند متعال با همراهی دلسوزانه متصدیان امر و مسئولان رودهن و پردیس به زودی شاهد بر طرف شدن معضلات موجود در این منطقه باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا