آغاز فصل اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری دماوند طی ماه آینده/ ادامه پروژه بلوار یادگار امام، بلوار ۹ دی و شهرک الهیه در دستور کار است/ تاسیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری دماوند به تصویب شورای شهر رسید

سرپرست شهرداری دماوند با اشاره به اینکه پروژه‌های شهرداری دماوند در مرحله مناقصات قرار دارد، گفت: تا ماه آینده فصل اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری آغاز می‌شود.

مهدی کرداری در گفت‌وگو با خبرنگار  پایگاه خبری تارود با اعلام این خبر اظهار داشت: با عنایت به ابلاغ اجرایی شدن بودجه شهرداری از سوی شورای اسلامی شهر دماوند، پروژه های عمرانی شهرداری به ترتیب اولویت به جهت انتخاب پیمانکار، در سامانه ستاد بارگزاری و در روزنامه آگهی شده است.

وی افزود: پس از طی تشریفات قانونی، امید میرود ماه آینده را آغاز فصل عمرانی شهرداری بدانیم و شاهد یک کارگاه عمرانی در شهر باشیم.

سرپرست شهرداری دماوند بیان داشت: مطالبات به حق شهروندان که مهمترین آن آسفالت و لکه گیری معابر است، محقق خواهد شد؛ همچنین پروژه لکه گیری و آسفالت معابر سطح شهر، ادامه بلوار یادگار امام، بلوار ۹ دی و شهرک الهیه در دستور کار است.

وی ساماندهی محلات شهر، احداث بوستان مسکن مهر، برون سپاری خدمات شهر به بخش خصوصی، ساماندهی کشتارگاه، پیاده راه سازی و دیگر پروژه‌های عمرانی مصوب در بودجه شهرداری را از دیگر برنامه‌های شهرداری دماوند دانست.

*تاسیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری دماوند به تصویب شورای شهر رسید

سرپرست شهرداری دماوند گفت: تاسیس سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری دماوند در شورای اسلامی شهر دماوند تصویب شد.

کرداری ادامه داد: این سازمان بعد از سالها پیگیری به همت سرپرست شهرداری و توجه ویژه اعضای شورای اسلامی شهر دماوند در دوره ششم با هدف رسیدگی به مباحث فرهنگی و اجتماعی مصوبه تاسیس گرفت.

وی باخرسندی از تاسیس این سازمان گفت: با پیشنهاد واحد فرهنگی اجتماعی شهرداری دماوند، طبق لایحه ای تنظیم و به شورای محترم ارسال گردید که خوشبختانه با نگاه ویژه ای که اعضای شورا به موضوعات فرهنگی شهر داشتند، تاسیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداري دماوند در جلسه شورا مصوب شد.

سرپرست شهرداری دماوند مصوبه این سازمان را بعد از سالها معطلی ، برگ زرینی در کارنامه شهرداری و شورای اسلامی شهر این دوره دانست.

کرداری عنوان کرد: امیدواریم با شروع به کار سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداري دماوند در آينده نزديک شاهد اقدامات مؤثر در جهت توسعه مسائل فرهنگی اجتماعی هنری و ورزشی در سطح شهر دماوند باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا