سرپرست معاونت فنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران خبر داد؛

آغاز عملیات اجرایی احداث خط تغذیه گازرسانی به شهرک صنعتی شماره 2 دماوند با اعتباری بالغ‌بر 6 میلیارد ریال

سرپرست معاونت فنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران از آغاز عملیات اجرایی احداث خط تغذیه گازرسانی به شهرک صنعتی شماره 2 دماوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سید مصطفی هاشمی با اعلام این خبر اظهار داشت: پروژه احداث خط تغذیه گازرسانی به شهرک صنعتی دماوند 2 که به‌عنوان یکی از مهمترین زیرساخت‌های این شهرک صنعتی است، با پیگیری‌های مستمر شرکت شهرک‌های صنعتی، تهران پس از اخذ مجوز از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و هماهنگی با شرکت گاز استان و انتخاب پیمانکار ذیصلاح آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: برای انجام این پروژه 6 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی هزینه شده است و در مدت یک سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

هاشمی افزود: پیش می‌شود عملیات اجرایی این پروژه ظرف مدت یک سال پایان یابد تا صنایع مستقر در شهرک صنعتی دماوند 2 به‌عنوان تنها شهرک شمال شرق و در محدوده شعاع 60 کیلومتری تهران، از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

شایان ذکر است، شهرک صنعتی شماره 2 دماوند واقع در محور دماوند – فیروزکوه با قابلیت استقرار حدود 500 واحد صنعتی و صنفی و ایجاد حدود 5000 نفر فرصت شغلی مستقیم، از اهمیت ویژه‌ای در شهرستان دماوند و در سطح شهرک‌های صنعتی استان تهران برخوردار است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا