مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند:

آغاز سال تحصیلی جدید در شهرستان دماوند با شعار «توانمندسازی و مهارت‌آموزی در پرتو مهر مهدوی»/ آماده‌سازی ۸۶۰ کلاس درسی مدارس دماوند برای سال تحصیلی جدید/ ثبت‌نام ۱۹۸۰۰ نفر دانش‌آموز برای سال تحصیلی جدید در دماوند

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند از آماده‌سازی ۸۶۰ کلاس درسی مدارس و ثبت‌نام ۱۹ هزار و ۸۰۰ نفر دانش‌آموز برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

محمد فروتن در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود اظهار داشت: اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند در سال تحصیلی جدید با شعار «توانمندسازی و مهارت آموزی در پرتو مهر مهدوی» برای دانش‌آموزان برنامه‌ریزی‌های لازم پروژه مهر انجام داده است.

وی افزود: امیدواریم دانش آموزان در سال تحصیلی جدید سال خوب و سرشار از موفقیت را رقم بزنند.

*جذب ۵۱ نفر نیروی انسانی معلم در آموزش و پرورش دماوند از طریق ماده ۲۸ آزمون استخدامی/ بازنشستگی ۱۰۸ نفر نیروی انسانی در آموزش و پرورش دماوند

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند گفت: آموزش و پرورش شهرستان دماوند از لحاظ نیروی انسانی مشکل خاصی ندارد و بخش عمده‌ای از نیروی انسانی برای سال تحصیلی جدید تامین شده است.

فروتن گفت: مابقی نیروی انسانی مورد نیاز معلم از طریق ماده ۲۸ آزمون استخدامی آموزش و پرورش جذب شدن امسال بکارگیری می‌شوند که ۵۱ نفر جذب و ۱۰۸ نفر بازنشسته شده‌اند.

*بهره‌برداری از ۲ واحد آموزشی تازه تأسیس در روستاهای گرمابسرد و جابان/ پروژه آموزشی مدرسه روستای وادان به محض آماده‌سازی امسال به بهره‌برداری می‌رسد

وی تصریح کرد: امسال دو مدرسه تازه تأسیس در روستاهای جابان و گرمابسرد همزمان با هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری رسید.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند گفت: یکی از دیگر از پروژه‌های آموزشی شهرستان دماوند در روستای وادان با پیشرفت فیزیکی خوب پروژه عمرانی در حال احداث است که به محض آماده‌سازی کامل امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

*اضافه شدن ۹ کد مدرسه به آموزش و پرورش دماوند به‌علت افزایش تراکم جمعیت دانش‌آموزی

فروتن تصریح کرد: امسال ۹ کد مدرسه جدید ایجاد کردیم که غالباً مدارس در شیفت عصر هستند و علت اصلی آن افزایش تراکم جمعیت دانش آموزی می‌باشد.

*افزایش ۳ درصدی جمعیت دانش‌آموزی با توجه به مهاجرپذیری منطقه دماوند

وی ادامه داد: در سال تحصیلی جدید حدوداً سه درصد جمعیت دانش‌آموزی در شهرستان دماوند با توجه به مهاجر پذیر بودن افزایش داشته است که در مجموع به ۸۰۰ نفر می‌رسد.

*ثبت‌نام ۱۹۸۰۰ نفر دانش‌آموز برای سال تحصیلی جدید در دماوند

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند با اشاره به آمار ثبت نامی به تفکیک پایه تحصیلی، گفت: در پایه اول ۲۱۰۰ نفر، پایه هفتم ۱۶۸۴ نفر دهم، ۱۲۹۳ نفر آمار کلی ثبت‌نام دانش‌آموزی در تمام پایه‌های تحصیلی بوده که در مجموع ۱۹ هزار نفر و ۸۰۰ نفر دانش‌آموز در مدارس سطح منطقه ثبت‌نام شده‌اند.

*ثبت‌نام ۱۸۵۰ نفر کلاس اولی در دماوند برای سال تحصیلی جدید

فروتن گفت: تاکنون ۱۸۵۰ نفر کلاس اولی ثبت‌نام و سال تحصیلی جدید را روز گذشته آغاز کردند.

*آماده‌سازی ۸۶۰ کلاس درسی مدارس دماوند برای سال تحصیلی جدید

وی تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید ۸۶۰ کلاس درسی در ۱۶۱ واحد آموزشی منطقه دماوند آماده‌سازی شده‌اند که از این تعداد ۱۱۱ واحد آموزشی دولتی و مابقی غیر دولتی می‌باشد.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند با اشاره به آخرين وضعیت راه‌اندازی دانشگاه فرهنگيان گفت: در حال حاضر انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه فرهنگیان استان تهران در دست اقدام است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا