فرماندار شهرستان دماوند:

آغاز تکمیل زیرساخت‌ها و خدمات شهری در مسکن مهر گیلاوند با تحویل به شهرداری دماوند/ برنامه‌ریزی‌های لازم برای ایجاد کلانتری و درمانگاه در مسکن مهر گیلاوند انجام شده است/ تذکر به اتاق اصناف جهت ساماندهی وضعیت نحوه توزیع گوشت قرمز و مرغ در سطح شهرستان دماوند/ میزان سهمیه گوشت قرمز و مرغ نسبت به نیاز شهرستان دماوند در حال حاضر کافی نیست

فرماندار شهرستان دماوند از آغاز تکمیل زیرساخت‌ها و خدمات شهری در مسکن مهر گیلاوند با تحویل به شهرداری دماوند خبر داد و گفت: میزان سهمیه گوشت قرمز و مرغ نسبت به نیاز شهرستان دماوند در حال حاضر کافی نیست.

مجید صفری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: در نشست بررسی مسکن مهر گیلاوند با مدیرکل مسکن و شهرسازی استان تهران مباحث فنی و کارشناسی مطرح شد و اختلاف سلیقه‌ها طبیعی است و مسکن مهر با کارشناسی خوب پیش رفت و صورت جلسه امضا شد.

وی افزود: در حال حاضر مسکن مهر گیلاوند تحویل شهرداری دماوند شده است و زیرساخت‌ها و خدمات شهری این نهاد به‌زودی آغاز خواهد کرد.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: همچنین مقرر شده ناحیه‌ای در آنجا تأسیس شود، ایجاد کلانتری و بهداشت و درمان نیز در برنامه‌ریزی قرار دارد و این صورت جلسه که دیروز نهایی شد.

*تذکر به اتاق اصناف جهت ساماندهی وضعیت نحوه توزیع گوشت قرمز و مرغ در سطح شهرستان دماوند/ میزان سهمیه گوشت قرمز و مرغ نسبت به نیاز شهرستان دماوند در حال حاضر کافی نیست/فراهم‌سازی شرایط مناسب برای نحوه توزیع گوشت قرمز و مرغ جهت جلوگیری از معطلی مردم در صف

صفری در خصوص نحوه توزیع گوشت قرمز و مرغ, در سطح شهرستان دماوند گفت: به اتاق اصناف شهرستان دماوند تذکر داده‌ایم که توزیع گوشت و مرغ را ساماندهی کند، ما می‌توانیم شرایطی را فراهم کنیم که مردم صف نکشند و در صف‌ها معطل نشوند.

وی گفت: دیروز طی مذاکره با اتاق اصناف شهرستان دماوند مقرر شد در محل‌های توزیع بازرس مستقر شود و مردم را هدایت کند.

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: از دو طریق امکاناتی را فراهم می‌کنیم تا بتوانیم گوشت با کیفیت را برای تأمین نیاز مردم شهرستان در بخش مرکزی و رودهن عرضه کنیم که به زودی شاهد این اتفاق خواهیم بود، در این صورت عرضه کنندگان منتظر مشتری خواهند بود.

صفری ادامه داد: سهمیه شهرستان دماوند در حال حاضر کافی نیست اما با دو روش پیش‌بینی شده ظرف چند روز آینده توزیع بیشتر را شاهد می‌شویم.

*برای تأمین کالاهای مورد نیاز شهرستان دماوند در شب عید برنامه‌ریزی شده و هیچ مشکلی وجود ندارد

وی گفت: برای تأمین کالاهای مورد نیاز در شب عید برنامه‌ریزی شده و هیچ مشکلی وجود ندارد و میوه شب عید در سردخانه‌های شهرستان موجود است، حتی در استان 8 سردخانه برای این مهم تجهیز شده و جهاد کشاورزی در حال نهایی کردن نقاط توزیع میوه شب عید است که به زودی اعلام می‌کند.

فرماندار شهرستان دماوند با توجه به افزایش تردد مسافران در شهرستان دماوند افزایش مصرف اقلام نیز به عمل آمده است، پیش‌بینی می‌شود با کمبودی مواجه نشویم و نیازها از خود شهرستان دماوند تأمین می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا