آزاد سازی اراضی کشاورزی در روستای هاشمک و هومند وادان

81472541-6217911بخشدار بخش مرکزی دماوند از آزاد سازی و تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز 10 هکتار از اراضی کشاروزی این بخش از شهرستان دماوند خبر داد.

به گزارش تارود، ‘مهدی حیدری’ با تاکید بر ضرورت تخریب ساخت وسازهای غیر مجاز اراضی دولتی و منابع ملی این شهرستان، خاطر نشان کرد: تغییر کاربری غیرقانونی زمین های کشاورزی و ساخت ویلا و ساختمان های مسکونی دراین اراضی، مشکلاتی را برای اهالی منطقه ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: طرح مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی و آزادسازی این زمین ها از خردادماه جاری در سطح شهرستان دماوند آغاز شده است.

حیدری اظهار کرد: درهمین راستا و با نظارت بخشداری و همکاری جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی و نماینده دستگاه قضایی شهرستان دماوند، 38 فقره دیوار کشی در محدوده اراضی کشاروزی بخش مرکزی دماوند تخریب شد.

بخشدار بخش مرکزی دماوند، طول دیوار کشی های غیر مجاز را شش هزار و 700 متر مربع عنوان کرد و افزود: در این مرحله از رسیدگی به پرونده های ساخت و ساز غیر مجاز، احکام تخریب پنج دستگاه بنای مسکونی به متراژ 420 متر مربع نیز اجرا شده است.

وی گفت: این ساخت و سازهای غیرمجاز در روستای هاشمک در منطقه هومند وادان بخش مرکزی دماوند واقع شده بود که با حکم قضایی، تخریب شدند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا