مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران خبر داد؛

آزادی ۳۷ زندانی جرائم غیرعمد در دماوند از ابتدای سال ۹۵ تاکنون/ این زندانیان با کمک ۶۰۰ میلیون تومانی توسط ستاد دیه و خیرین آزاد شده‌اند

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران گفت: ۳۷ نفر زندانی شهرستان دماوند از سال ۹۵ تاکنون توسط این نمایندگی و کمک‌های خیرین آزاد شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، منوچهر رحمانی در گفتگویی به اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۵ تاکنون، ۳۷ نفر زندانی واجد شرایط و نیازمند با بدهی بیش از ۶۰۰ میلیون تومان از ندامتگاه دماوند آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی افزود: به تفکیک از این تعداد ۱۲ نفر در سال ۹۵، ۱۹ نفر در سال گذشته و ۶ نفر طی سال جاری آزاد شدند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران تأکید کرد: در نشست متعدد کارشناسان ستاد دیه استان تهران با شاکیان، بخشی از طلب‌ها را می‌بخشند و می‌توان گفت: خود شاکیان پرونده‌ها، خیر محسوب شده و نقش مهمی در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد دارند. بخش اعظم دیگر نیز کمک‌های خود ستاد و نیز نیکوکارانی است که در طول سال، به کمک زندانیان می‌شتابند.

گفتنی است، نیکوکاران جهت اهدای کمک‌های مالی و آزادی زندانیان نیازمند واجد شرایط جرائم غیرعمد می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۸۸۸۶۱۸۷۰ و یا مراجعه حضوری به نشانی خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، نبش اعرابی ۶، پلاک ۲۵، طبقه سوم و همچنین به سایت نمایندگی ستاد دیه استان تهران (نشانی www.tehipro.ir) و یا لینک اطلاع‌رسانی @tehipro با فعالیت‌های این نمایندگی و نیز نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا