آزادی ۱۵۰ نفر زندانی توسط انجمن حمایت از زندانیان شهرستان دماوند از سال گذشته تاکنون

محمود صفری مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان دماوند و مهدی مقتدایی بازرس انجمن حمایت از زندانیان شهرستان دماوند به گزارش عمکرد یکساله در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد پرداختند.

محمود صفری مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان دماوند در گفت‌‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود اظهار داشت: انجمن حمایت از زندانیان شهرستان دماوند 42 سال سابقه فعالیت دارد و یکی از وظایف این انجمن حمایت از خانواده های زندانیان جرائم عمد و غیرعمد با پرداخت مستمری و سبدکالا در هر مناسبت با حمایت خیرین است.

وی افزود: همچنین این انجمن پیگیری امور درمانی و دیگر خدمات حمایتی خانواده زندانی را بر عهده داشته و از سوی دیگر در صورت امکان، شرایط آزادی زندانی را نیز فراهم می کند و یا به ستاد دیه معرفی می شود که خوشبختانه زندانی بومی در منطقه کم است.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان دماوند گفت: انجمن حمایت از زندانیان شهرستان سه عضو ثابت دادستان و رئیس زندان و فرماندار شهرستان و دیگر اعضا از معتمدین محل هستند که به صورت ثابت جلسات انجمن تشکیل و گزارش کار از اقدامات صورت گرفته، ارائه می گردد و هیچ فعالیتی بدون اجازه دادستان انجام نمی شود.

صفری عنوان کرد: از سال گذشته تاکنون ۱۵۰ نفر زندانی توسط انجمن حمایت از زندانیان شهرستان دماوند آزاد شد.

وی در ادامه گفت: لازم است از اداراتی همچون کمیته امداد خمینی(ره)، آموزش و پرورش و دانشگاه برای حمایت آموزشی فرزندان زندانیان، بهزیستی، هلال احمر و بیمارستان در صورت اعزام بیمار به تهران و مسئولان زندان در صورت نیاز به ملاقات حضوری و یا مشاوره که با این انجمن همکاری دارند، تشکر کنم.

شایان به ذکر است شهروندان و خیرین محترم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره شبا

IR۸۷۰۲۱۰۰۰۰۰۰۲۰۰۰۲۰۸۴۶۲۱۴۱ و

شماره حساب ۲۰۰۰۲۰۸۴۶۲۱۴۱ بنام پست بانک انجمن حمایت از زندانیان دماوند واریز کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا