مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان تهران:

آزادسازی ۶ هکتار از اراضی ملی شهرستان دماوند در پلاک مهرآباد از دست زمین‌خواران

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان تهران از آزادسازی ۶ هکتار از اراضی ملی شهرستان دماوند در پلاک مهرآباد به ارزش ۳۶۰ میلیارد تومان از دست زمین‌خواران خبر داد.

خلیل محبت‌خواه در گفت‌‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: امروز یکشنبه نزدیک به ۶۰ هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی شهرستان دماوند در پلاک مهرآباد با حکم دادستانی در امروز رفع تصرف شده است که ارزش ریالی این آزادساز‌ی‌ها ۳۶۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

وی در خصوص جزئیات این آزادسازی گفت: پلاک‌های ذکر شده از بهترین و مرغوب‌ترین پلاک‌های زمین در شهرستان دماوند به ویژه در شرق استان تهران است.

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان تهران از همکاری یگان حفاظت اراضی و حوزه املاک و حقوقی اداره کل، نیروهای انتظامی، دادستانی نهایت تشکر و قدردانی کرد.

*در برخورد با متجاوزین به بیت المال هیچ خط قرمزی نداریم

زیداله خدایاری رئیس حوزه قضایی و دادستان رودهن اظهار داشت: در راستای حفظ و حقوق بیت المال و مبارزه با پدیده زمین خورای در اراضی ملی، با دستور قضایی به مساحت بالغ‌بر ۶۰ هزار متر مربع  و در مجموع با ارزش ۳۶۰ میلیارد تومان از اراضی ملی تحت تولیت اداره راه شهرسازی دماوند  توسط یگان حفاظت از اراضی ملی اداره راه و شهرسازی و با پشتیبانی کلانتری مهرآباد از دست زمین خواران رفع تصرف و به بیت المال باز گردانده شد.

این مقام قضائی افزود: در برخورد با متجاوزین به بیت المال هیچ خط قرمزی نداریم و به زودی سراغ دیگر افراد متعرض خواهیم رفت.

.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا