رئیس شوراي اسلامي شهر آبسرد:

آرامستان شهر آبسرد از حیث بهداشتی در خور شان این شهر نیست/ متاسفانه با بحران شدید کم آبی آب در شهر آبسرد مواجه هستیم

رئیس شورای اسلامی شهر آبسرد گفت: آرامستان شهر آبسرد از حیث بهداشتی در خور شان این شهر نیست و متاسفانه با بحران شدید کم آبی آب در شهر آبسرد مواجه هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، خسرو همایون‌فر در نشست بررسی مشکلات حوزه شهری در شهرداری آبسرد ضمن تشریح موقعیت جغرافیایی آبسرد اظهار داشت: جمعیت بومی آبسرد براساس امار رسمی کشور بیش از 11 هزار و 700 نفر است و جمعیت اتباع نیز براساس امار واکسیناسیون حدود 13 هزار نفر است که می‌تواند آمار موثقی محسوب شود، افرادی نیز در حریم شهر دارای ساختمان یا ویلا هستند و از خوش نشیان به شمار می‌روند و 35 هزار نفر را به خود اختصاص داده‌اند لذا برنامه ریزی شهری باید به گونه‌ای باشد که جوابگوی این جمعیت باشد.

وی افزود: آرامستانی در غرب شهر آبسرد در حال بهره‌برداری است که از حیث بهداشتی در خور شان این شهر نیست که اقداماتی صورت گرفته اما به نتیجه نرسیده است.

رئیس شورای اسلامی شهر آبسرد گفت: جانمایی مجتمع ورزشی نیز انجام شده اما هنوز به نتیجه نرسیده و در واگذاری زمین با مشکل مواجه است، همچنین بازار میوه و تره‌بار مرکزی و نیز مجتمع بین راهی و پمپ بنزین از دیگر نیازهای این شهر هستند.

همایون‌فر ادامه داد: متاسفانه با بحران شدید آب مواجه هستیم به طوری که برای رسیدن به آب باید بیش از 300 متر باید حفاری شود که ان هم مشخص نیست لذا با بحران شدید آبی در منطقه روبرو هستیم و ضرورت دارد اقدامی برای رفع این مشکل صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا