رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند:

آخرین وضعیت پیک پنجم شیوع کرونا در شهرستان دماوند/ راه‌اندازی درمانگاه تخصصی مبارزه با کرونا در بیمارستان سوم شعبان

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند با اشاره به آخرین وضعیت پیک پنجم شیوع کرونا در شهرستان دماوند از راه‌اندازی درمانگاه تخصصی مبارزه با کرونا در بیمارستان سوم شعبان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند به نقل از فارس، مسعود مسلمی فرد اظهار کرد: با توجه به آغاز موج پنجم ویروس کرونا در کشور و به خصوص شهرستان دماوند که نسبت به دیگر شهرستان‌های استان تهران به جهت مسافر پذیری زودتر به موج پنجم رسید و با تجربه‌ای که در موج چهارم در سطح شهرستان دماوند داشتیم، درمانگاه تخصصی برای بیماران کرونایی را احداث کردیم.

وی گفت: در این درمانگاه تزریق داروهای مقابله با ویروس کرونا به صورت سرپایی و روزانه انجام می‌شود.

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند بیان کرد: اکثر بیمارانی که به ویروس کرونا مبتلا می‌شوند، دچار آسیب‌دیدگی شدید در ناحیه ریه نخواهند شد و با اکسیژن تراپی و تزریق داروها این موضوع برطرف می‌شود و به صورت سرپایی درمان و نیاز به بستری ندارند.

مسلمی فرد افزود: با توجه به معاینه‌های پزشکی که در این درمانگاه انجام می‌شود، اکثر افراد درصد سطح اکسیژن مطلوبی دارند اما افرادی که سطح اکسیژن پایین و نیاز به مراقبت پزشکی بیشتری دارند از یک تا دو هفته در بخش کرونایی بیمارستان بستری و به آن‌ها رسیدگی ویژه خواهد شد.

وی با بیان این که با توجه به شرایطی که در کشور هست همه باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم از این موج کرونا عبور کنیم، عنوان کرد: از تمامی هموطنان درخواست داریم این ویروس را جدی بگیرند و مانند یک سرماخوردگی ساده با آن برخورد نکنند.

لازم به ذکر است ۲۱ نفر در بخش کرونایی بیمارستان سوم شعبان دماوند بستری و روزانه نزدیک به ۴۰ نفر برای معاینه پزشکی به درمانگاه کرونای این بیمارستان مراجعه می‌کنند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا