سرپرست شهرداری کیلان خبر داد؛

آخرین وضعیت پروژه احداث بلوار محله کردر شهر کیلان/ بخشی از اعتبار بازگشته را دوباره جذب کردیم

سرپرست شهرداری کیلان گفت: برای پروژه احداث بلوار محله کردر شهر کیلان بخشی از اعتبار بازگشته را دوباره جذب کردیم.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، علی کاظمی در پاسخ به گلایه شهروندان مبنی بر بلاتکلیفی بلوار محله کردر اظهار داشت: پروژه احداث بلوار محله کردر شهر کیلان با توجه به مشکلاتی که داشت و به دلیل برگشت بودجه، همچنان بلاتکلیف باقی مانده بود.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌های انجام شده، توانستیم بخشی از بودجه‌ای که بازگشته بود را جذب کنیم.

سرپرست شهرداری کیلان گفت: امیدواریم با درآمد داخلی شهرداری و اعتباری که از استان جذب می‌کنیم، بتوانیم این پروژه را سر و سامان دهیم.

کاظمی تصریح کرد: اعتباری که برای پروژه احداث بلوار کردر پیش‌بینی شده بود، بالغ‌بر ۲ میلیارد تومان بود و با برنامه‌ریزی‌ها و محاسباتی که مجدداً انجام شده، این پروژه بالغ‌بر ۴ میلیارد تومان هزینه نیاز دارد که باید تامین اعتبار کنیم.

وی عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم ظرف دو الی سه ماه آینده این پروژه را تکمیل کنیم.

*شهرداری کیلان بدون وقفه در ایام نوروز در حال خدمات‌رسانی است/ جای نخاله‌های ساختمانی در سطل زباله نیست

سرپرست شهرداری کیلان با بیان اینکه از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون، شهرداری کیلان با تعیین شیفت‌های کاری در حال خدمات‌رسانی به شهروندان عزیز است، تصریح کرد: متاسفانه برخی از شهروندان بدون توجه به اینکه سطل‌های زباله سطح شهر فقط برای جمع‌آوری زباله است، نسبت به ریختن نخاله‌های ساختمانی در این سطل‌ها اقدام می‌کنند.

کاظمی بیان کرد: با توجه به اینکه طبق قانون حمل و تخلیه نخاله‌های ساختمانی بر عهده مالک ساختمان است، شهرواندان نخاله‌های ساختمانی خود را در محلی که شهرداری برای این مورد تعیین نموده، تخلیه کنند.

وی گفت: ضمن اینکه کلیه ساخت و سازهای ساختمانی تا ۱۵ فروردین‌ماه تعطیل است در صورت مشاهده با متخلفان برخورد خواهد کرد.

سرپرست شهرداری کیلان بیان کرد: شهروندان در صورت بروز مشکل می‌توانند با سامانه ۱۳۷ شهرداری کیلان جهت بررسی و رفع آن تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا