۴۸ نفر داوطلب از حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه در کرسی رقابت انتخابات مجلس باقی مانده‌اند/ تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخابات سالم اندیشه شده است

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه ۴۸ نفر داوطلب از حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در کرسی رقابت انتخابات مجلس باقی مانده‌اند، گفت: تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخابات سالم اندیشه شده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود، رضا طاهرخانی در جلسه شورای اداری شهرستان دماوند اظهار کرد: تا به امروز ۴۸ نفر از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در کرسی رقابت باقی مانند و پایان روز سه‌شنبه آخرین مهلت قانونی برای انصراف است.

وی افزود: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه در یک فضای امن و آرامش خاص مهیاست تا انتخابات مثال زدنی در شهرستان دماوند داشته باشیم

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: ما تا به امروز آرام تمرین انتخابات را نسبت به ادوار گذشته داشتیم و نامزدها همراهی خوبی داشتند و تقاضا داریم تا پایان اخذ رأی‌گیری ادامه داشته باشد‌.

طاهرخانی بیان کرد: امیدآفرینی یکی از مولفه‌های همه ما در امر انتخابات بوده و از مدیران درخواست داشتیم در بحث تبیین دستاوردهای دولت و نظام در فضای مجازی و حقیقی از فرصت‌ها به نحو احسن استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا