گلایه ساکنان روستای مشهد دماوند از انتقال برق فشار قوی از حریم منازل و معابر روستا

ساکنان روستای مشهد از توابع بخش مرکزی دماوند از انتقال برق فشار قوی از حریم منازل و معابر روستا گله‌مند هستند.

 به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، شهروندی طی پیامی نوشت: با سلام، بنده از ساکنین روستای مشهد شهرستان دماوند هستم.

حدوداً یک ماه پیش عده‌ای از طرف اداره برق اقدام به حفاری در خیابان اصلی مشهد که در بیشتر نقاط عرض خیابان کمتر از  ۶ متر می‌باشد نموده‌اند و با اعتراض اهالی روبرو شده‌اند.

اما از همان ابتدا پاسخ آنها تاکنون پاسخ‌های سربالا بوده است.

تنها پاسخ آنها اینست که رئيس شورا و دهیار مخالفتی با انتقال برق فشار قوی از حریم منازل و معابر تنگ روستا نداشته و موافقت خویش را اعلام نموده‌اند و اکنون که یک ماه از حفاری و کاشتن تیر برق به‌صورت مخفیانه و دور از چشم قانون می‌گذرد و اعتراضات و مراجعات مردم به بخشداری و فرمانداری و ….  گذشته و استشهاد اهالی در باب مخالفت انتقال برق فشار قوی از داخل روستا به رؤیت مسئولین رسیده هیچ اقدامی از طرف مسولین انجام نشده و باز هم این اقدام مخفیانه در حال انجام است.

حال پاسخگوی اهالی روستای مشهد کیست؟ آیا مسئولین قصد احقاق حقوق مردم را ندارند؟

*تیر برق‌های عبوری از روستای مشهد برای رینگ شدن شبکه‌‌های برق فشار قوی ۴ روستای دماوند و فیروزکوه است/ هیچگونه مشکل معبر و تجاوز به حریم نداریم

سید محمد حسین مشهدی رئیس شورای اسلامی روستای مشهد پیرو گلایه اهالی اظهار داشت: تیر برق عبوری از روستای مشهد از توابع بخش مرکزی دماوند برای رینگ شدن شبکه‌‌های برق فشار قوی امین‌آباد، سیدآباد، سقزدره و محمودآباد می‌باشد.

وی افزود: در خصوص معابر کمترین عرض ۷.۵ متر و ۱۱.۵ متر می‌باشد و هیچگونه مشکل معبر و تجاوز به حریم نداریم، ولی نسبت به حریم معارض داریم که در در آینده‌ای نزدیک مرتفع خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی روستای مشهد گفت: از امتیازات اجرای این طرح شامل بهره‌مندی روستای مشهد از ارائه خدمات انشعاب برق به خارج بافت روستایی تا مسافت سه کیلومتر برای بنای قدیمی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا