گشت مشترک بازرسی تنظیم بازار شهرستان دماوند برای کنترل بازار شب عید/ طاهرخانی: نانوایان در تعطیلات عید نوروز موظف به ارائه خدمات به شهروندان و مسافران هستند

گشت مشترک بازرسی تنظیم بازار شهرستان دماوند برای کنترل بازار شب عید برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، روز چهارشنبه، گشت مشترک بازرسی تنظیم بازار شهرستان دماوند با محوریت بررسی وضعیت قیمت کالاهای اساسی و نظارت‌بر قیمت کالا و خدمات برای کنترل بازار شب عید برگزار شد.

در این گشت مشترک بازرسی، رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند به همراه روسای ادارات و اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان دماوند حضور داشتند.

در این گشت بازرسی از تعدادی واحدهای صنفی ازجمله قنادی، میوه فروشی، نانوایی و مرکز عرضه گوشت و مرغ بازدید به‌عمل آمد و با تخلفات صنفی و بهداشتی از سوی بازرسان دستگاه‌های نظارتی برخورد قانونی صورت گرفت.

*نانوایان شهرستان دماوند در تعطیلات عید نوروز موظف به ارائه خدمات به شهروندان و مسافران هستند/ مایحتاج مردم در شب عید با قیمت مصوب به دست شهروندان برسد

رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند در حاشیه گشت مشترک تنظیم بازار در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود اظهار داشت: امروز بازدید و گشت مشترک تنظیم بازار با نظارت بر واحدهای نانوایی‌ سطح شهرستان در حال اجراست تا اقلام اساسی که باید در شهرستان توزیع شود و مایحتاج مردم در شب عید با قیمت مصوب به دست شهروندان برسد.

وی افزود: کیفیت و کمیت نان در این گشت‌ها نظارت و بازدید می‌شوند.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: امید است خروجی این بازدیدها به گونه‌ای باشد که نارضایتی شهروندان از کیفیت نان به حداقل برسد.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های صورت گرفته در سطح شهرستان دماوند، امید است در ایام عید هیچ نانوایی تعطیل نباشد و تمام روزهای تعطیلات عید نانوایان موظف هستند به شهروندان و مسافران خدمات‌دهی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا