کلیه دست اندرکاران انتخابات از مجموعه‌های مختلف در حماسه ۱۱ اسفندماه پای کار هستند/ دخالت عوامل شعب در رای نویسی را ممنوع است/ نظم پوشش و حجاب در شعب اخذ رأی مورد توجه قرار گیرد

رئیس هیات نظارت انتخابات شهرستان دماوند با بیان اینکه کلیه دست اندرکاران انتخابات از مجموعه‌های مختلف در حماسه ۱۱ اسفندماه پای کار هستند، گفت: دخالت عوامل شعب در رای نویسی را ممنوع است و باید نظم پوشش و حجاب در شعب اخذ رأی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین خانی در همایش بزرگ عوامل انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در شهرستان دماوند که در حسینیه محله قاضی شهر دماوند برگزار شد، اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، انتخابات مایه برکت، قوت و مایه قدرت کشور است و شما با حضور در صحنه و پای کار بودن در این حماسه، به وظیفه خود عمل می‌کنید و بدانید که آنچه موجب شده تا از پیروزی انقلاب 45 سال بگذرد وجود انسان‌هایی بود که به وظایف خود عمل کردند.

رئیس هیات نظارت انتخابات شهرستان دماوند بیان داشت: آنچه در کنار همت و شرکت در این حماسه بزرگ سیاسی مهم است، تشویق به حضور و مشارکت می‌باشد و بدانید تک تک نفس‌هایی که شما در عرصه انتخابات می‌کشید و قدم‌هایی که بر می‌دارید هم کفاره گناهان و هم ثواب است.

وی ادامه داد: همه دست اندرکاران انتخابات از مجموعه‌های مختلف در این حماسه پای کار هستند تا قانون رعایت شود، زیرا خط قرمز ماست ولی در کنار رعایت قوانین، رفاقت در روز انتخابات نیز بسیار مهم است؛ عوامل صندوق در کنار رعایت نظم، باید مردم را اکرام کنند.

خانی با اشاره به اینکه قانون انتخابات در این دوره جدید است و نیاز به دقت دارد، افزود: شاید نیاز باشد مدتی زودتر در پای صندوق اخذ رای حاضر شوید تا با شناخت بیشتری فعالیت داشته باشید.

این مقام مسئول دخالت عوامل شعب در رای نویسی را ممنوع دانست و گفت: سعی کنیم امانت‌داری را سرلوحه کار خود قرار دهیم چراکه نماینده این نظام هستید در مقابل رای مردم مسئول هستید؛ همچنین شایسته است نظم پوشش و حجاب در شعب نیز مورد توجه قرار گیرد تا تابلو اجرایی ما زیبا شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا