در نشست بررسی مسائل و مشکلات محلات کوهان و کردر شهر کیلان مطرح شد؛

چاه‌های غیر مجاز آب در شهر کیلان شناسایی و پلمپ شوند/ لزوم آزادسازی حریم راه روستایی توسط اداره راه و حمل و نقل جاده‌ای دماوند

فرماندار شهرستان دماوند گفت: چاه های غیر مجاز آب در شهر کیلان شناسایی و پلمپ شوند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، روز سه شنبه رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند به همراه سید احمد رسولی‌ نژاد، نماینده مردم شریف دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، سلیمانی بخشدار مرکزی،رئیس شورای شهرستان،رئیس شورای بخش مرکزی و جمعی از مسئولان شهرستان دماوند با حضور در مسجد الرضا محله کوهان و کردر شهر کیلان، با اهالی این محلات دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست پس از بیان مشکلات محلات کوهان و کردر توسط هیئت امنای این محلات، مسئولان شهرستان دماوند به بررسی موضوعات پرداختند.

عمده مشکلات مطرح شده شامل مشکلات آب شرب، مسکن جوانان ، بازسازی و ساماندهی مدارس، مشکلات فاضلاب، بهسازی و تعریض راه دسترسی بود که توسط مسئولین مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار شهرستان دماوند در این دیدار با تاکید بر لزوم حفظ و صیانت از منابع آبی شهرستان گفت:با توجه به کمبود آب در برخی از روستاها و شهرهای شهرستان دماوند باید عملیات پر و پلمپ کردن چاه های غیر مجاز به ویژه در حریم چاههای تامین آب شرب و کشاورزی تسریع شود.

رضا طاهرخانی با اشاره به شرح وظایف شهرداران و شوراهای اسلامی عنوان کرد: باید شهرداران و شوراها حول محور قانون فعالیت کنند و قانونمندی و رعایت آن جزء اولویت های کاری آنان در شهرستان دماوند باشد، همچنین شهرداران و اعضای شوراها باید نسبت به پیگیری مطالبات مردم اقدام نمایند.

وی افزود: یکی از مطالبات مردم روستاها بهسازی و تعریض راه دسترسی به روستاها است و در این راستا، اداره راه و حمل و نقل جاده ای شهرستان باید نسبت به آزاد سازی حریم راه روستاها اقدام کند.

فرماندار شهرستان دماوند گفت:دقت در مسئله یابی و تشخیص نیازهای محلی از دیگر نکات مهمی است که باید به آن توجه داشت، اعضای شوراها در سطح شهر و روستاها باید نسبت شناخت اولویت‌های مهم و اولیه منطقه اقدام و آنها را بررسی و در مسیر کاری خود قرار دهند.

انتهاي پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا