پیگیری مشکلات تامین آب شرب ندامتگاه دماوند

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با حضور در ندامتگاه دماوند، وضعیت رفاهی و آموزشی آن را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، سید احمد رسولی نژاد، نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در ندامتگاه این شهرستان و گفتگو با مددجویان بر لزوم تعامل بیشتر دستگاه‌های اجرایی و کمک نیکوکاران جهت آزادی مددجویان نیازمند تاکید کرد.

در این بازدید که عابدین، بخشدار مرکزی شهرستان دماوند نیز حضور داشت، سید احمد رسولی نژاد گفت: اقدامات جدیدی در حوزه‌های فرهنگی و تربیتی، بهداشتی، عمرانی، رفاه و اشتغال‌زایی صورت گرفته که موجب تحولات چشمگیر شده است.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه ضمن دیدار با مددجویان تصریح کرد: بایستی نهادهای دولتی، دستگاه‌های اجرایی و نیکوکاران بیش از گذشته با مسئولان ندامتگاه تعامل و همکاری بیشتر داشته باشندتا مددجویان نیازمند و حائز شرایط قانونی و قضایی زودتر به کانون خانواده بازگردند.

وی ادامه داد: جا دارد از روحیه جهادی مدیر کل زندان‌های استان تهران، مدیر ندامتگاه و کارکنان این مجموعه به عنوان متولیان عرصه اصلاح و تربیت که در جهت تلاش برای رسیدگی به وضعیت رفاهی مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر اجتماعی تلاش می‌کنند، تقدیر و تشکر نمایم.

بنا به این گزارش مقرر شد در خصوص ارتقاء کمیت آب شرب ندامتگاه نیز از سوی دفتر نماینده دماوند و فیروزکوه پیگیری و اقدام صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا