پیشنهاد بودجه ۷۵ میلیارد تومانی شهرداری کیلان در سال ۱۴۰۲ از سوی شورای اسلامی شهر

بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ شهرداری کیلان تقدیم شورای اسلامی شهر شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، عارف طهماسب کاظمی سرپرست شهرداری کیلان به همراه پرسنل مالی شهرداری عصر سه شنبه چهارم بهمن ماه در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر حاضر شد و بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ شهرداری را رسماً جهت بررسی و تصویب در شورا تقدیم رئیس شورای اسلامی شهر کرد.

پیمان آقاجان احمدی رئیس شورای اسلامی شهر کیلان در این رابطه گفت: سرپرست شهرداری بر اساس قوانین بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ شهرداری را در جلسه رسمی تقدیم شورا کرد و حالا شورا تا ابتدای اسفند برای بررسی و تصویب این بودجه زمان دارد.

وی افزود: بودجه پیشنهادی بیش از ۷۵ میلیارد می ‌باشد که نسبت به بودجه سال ۱۴۰۰ که توسط دوره پیشین مدیریت شهر تنظیم شده بود بیشتر از ۱۵۵ در صد و نسبت به بودجه سال جاری هم بیش از ۴۰ در صد افزایش دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان گفت: اعتبار بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال جاری در ابتدا حدود ۳۸ میلیارد بود که کمتر از ده میلیارد نسبت به بودجه سال ۱۴۰۰ رشد داشت اما با توجه به شرایط شهر و تورم موجود در صحن شورا مورد قبول واقع نشد که نهایتاً با اصرار شورا اعتبار ۵۴ میلیارد تومانی به تصویب رسید و به لطف خداوند علیرغم مشکلات متعدد با تلاشی که توسط مجموعه مدیریت شهر صورت گرفت امروز به لحاظ جذب و تخصیص در وضعیت قابل قبولی قرار داشته و از برنامه تدوینی عقب نیستیم.

*با بهبود شرایط جوی در روزهای آینده پروژه‌های عمرانی شهر کیلان اجرایی خواهد شد

آقاجان احمدی عنوان کرد: با بهبود شرایط جوی در روزهای آینده و جدی تر شدن روند پروژه‌های عمرانی شهروندان عزیز کیلانی شاهد اقدامات جدیدی همچون ادامه پروژه بلوار کردر، پروژه خیابان شهید احمدی، روکش بلوار ساران، احداث دیوار ساحلی حداقل در دو کارگاه و… خواهند بود؛ امیدواریم با دعای خیر مردم عزیز بتوانیم گزارش خوشحال کننده‌ای در پایان سال تقدیم شان کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان بیان کرد: سال گذشته برای اعمال نظر شورای شهر و افزایش اعتبار پیشنهادی زحمات زیادی به دوش شورای شهر تحمیل شد که خوشبختانه در نهایت مبلغ نزدیک به نظرمان مورد تصویب قرار گرفت.

وی افزود: امسال تعامل خوبی مابین شورای شهر به عنوان سیاست گزار و برنامه ریز با شهرداری به عنوان مجری برقرار است؛ اما این بدان معنی نیست که بودجه پیشنهادی به همین شکل و میزان تصویب شورا را اخذ کند؛ چرا که معتقدیم با اعتبار کمتر از ۵۰۰ میلیارد تومان نمی‌شود تحول در خور مردم خوب و کیلان بزرگ را ایجاد نمود؛ قطعاً امروز امکان در نظر گرفتن چنین اعتباری را نداریم اما اگر منطبق با منویات مقام معظم رهبری کار بیشتر و جهادی را سرلوحه امور قرار دهیم؛ واژه پر مفهوم ما می توانیم عملی خواهد شد.

این مقام مسئول بیان داشت: قبول داریم که کیلان با جایگاه واقعی فاصله دارد و از این بابت با تمام وجود شرمنده شهروندان صبور هستیم اما دیگر مثل گذشته نمی توان کیلان را دارای رشد منفی دانست.

وی اضافه کرد: علیرغم وجود مشکلات انبوه جا مانده از گذشته ، حرکت به سمت پیشرفت و توسعه پایدار آغاز و نشانه های آن عیان است.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان در پایان گفت: پس از یاری خداوند متعال هیچ نیرویی بیشتر از دعای خیر شهروندان در افزایش سرعت رشد شهر موُثر نیست؛ بنابراین از همه مردم خوب شهر تمنای دعای خیر در مسیر اعتلای کیلان را داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا