استاندار سمنان خبر داد؛

پیشرفت فیزیکی 65 درصدی در پروژه جاده گرمسار- سیمین‌دشت- فیروزکوه/ پروژه جاده ارتباطی ایوانکی- آبسرد با پیشرفت 50 درصدی مواجه است

استاندار سمنان امروز به همراه معاون عمرانی و مدیرکل راه و ترابری از 4 پروژه حوزه راه و ترابری غرب استان و شهرستان گرمسار بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، در این سفر یک روزه محمدرضا خباز، استاندار سمنان ابتدا از پروژه راه ارتباطی گرمسار- سیمین‌دشت- فیروزکوه که دارای پیشرفت فیزیکی حدود 65 درصدی را دارا می‌باشد بازدید کرد و در این بازدید خواستار توجه بیشتر به این پروژه مهم حیاتی به منظور اتصال مرکز و جنوب کشور از گرمسار به شمال کشور شد و گفت: این پروژه یکی از نیازهای اصلی منطقه و استان سمنان است.

وی در ادامه سفر خود با موضوع پروژه‌های راه و ترابری خود از جاده ارتباطی و دسترسی ایوانکی- آبسرد که به صورت مشترک در استان‌های سمنان و تهران در دست اجراست، این پروژه به طول حدود 18 کیلومتر می‌باشد و در محدوده استان سمنان 11 کیلومتر به بهره‌برداری رسیده است و تنها 6 کیلومتر باقی مانده که مابقی این پروژه مهم ارتباطی دارای پیشرفت 50 درصدی است.

استاندار سمنان در ادامه از پروژه مهم راه و ارتباطی در بخش کشوری به نام حرم تا حرم در محدوده غرب استان در شهرهای ایوانکی- گرمسار و آرادان بازدید کرد و اجرای این پروژه مهم راهی کشور را از افتخارات حوزه راه و ترابری کشور برشمرد و افزود: این پروژه باعث توسعه حوزه راهی کشور در محدوده شرق و مرکز می‌شود پروژه حرم تا حرم به طول 110 کیلومتر است که در محدوده استان سمنان به صورت مشارکتی با قرارگاه خاتم‌الانبیاء در حال اجرا است و در مرحله تجهیز کارگاه‌ها در طول میر غرب استان است.

همچنین خباز از پروژه تقاطع غیر هم‌سطح شرقی گرمسار نیز بازدید کرد و از افتتاح این پروژه در ورودی شهر گرمسار در هفته دولت امسال خبر داد و گفت: این پروژه با اعتبار بیش از 60 میلیارد ریالی و دارای پیشرفت حدود 55 درصدی می‌باشد.

وی از پروژه راه در منطقه نه حصار گرمسار در بخش باند دوم گرمسار – نه حصار – آرادان که به طول 5 کیلومتر و با اعتبار 50 میلیارد ریالی با پیشرفت فیزیکی 85 درصدی در حال اجرا و تکمیل است بازدید کرد.

گفتنی است پروژه راه ارتباطی گرمسار- سیمین دشت- فیروزکوه دارای طول ارتباطی 80 کیلومتری است که در دو استان تهران و سمنان به صورت مشترک در 33 فاز در دست اجرا است که محدوده استان سمنان و شهرستان دارای پیشرفت بیش از 50 درصد و در حدود 22 کیلومتر است.

منبع: راه دانا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا