پیشرفت فیزیکی 47 درصدی نهضت ملی مسکن در سایت مهک شهر دماوند/ در سایت جیلارد عملیات ساخت نهضت مسکن ملی در حال آغاز است

مدیرکل بنياد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران از پیشرفت فیزیکی 47 درصدی نهضت ملی مسکن در سایت مهک شهر دماوند خبر داد و گفت: در سایت جیلارد عملیات ساخت نهضت مسکن ملی در حال آغاز است.

به گزارش پایگاه خبری تارود، زمانی در نشست شورای هماهنگی نهضت ملی مسکن شهرستان دماوند اظهار داشت: عملکرد حوزه راه و شهرسازی در این شهرستان بسیار مثبت بوده و دماوند اولین شهرستانی است که در استان تهران حجم عملیات اجرایی به نحو مطلوبی پیش رفته و تعامل بین دستگاه‌ها در این خصوص مثبت و موثر بوده است.

وی افزود: زمین 60 هکتاری دو روز پیش تحویل شده و از دیروز نقشه‌برداری آغاز شده و امید است ظرف یک هفته نقشه‌برداری آماده شود. باید طرحی را آماده کنیم که کمترین حجم عملیات خاکی را داشته باشیم.

مدیرکل بنياد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران با اشاره به پروژه واحدهای مسکونی مهک و جیلارد افزود: پیشرفت فیزیکی در مهک حدود 47 درصد می‌باشد و امید است حداقل از سایت 1 تا 5 را به تدریج از اواخر امسال تا نیمه اول سال آینده تکمیل کنیم.

وی گفت: اگر دستگاه‌های خدماترسان از هم اکنون پیگیری کرده و انشعابات شبکه‌ها را اجرا کنند ما در زمان تحویل واحدها با مشکلی روبرو نخواهیم شد اما اگر انشعابات با تاخیر شروع شود باتوجه به سرما در نیمه دوم سال، ممکن است علیرغم تکمیل واحدها انشعابات وصل نشده باشند و نتوانیم واحدها را تحویل مردم دهیم.

مدیرکل بنياد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران تصریح کرد: در صورتی‌که دستگاه‌های خدماترسان انشعابات را به موقع اجرا و موازی با عملیات مسکن کار کنند امید است فاز اول که نزدیک به 200 واحد می‌شود را تا آخر سال به بهره‌برداری برسانیم. بقیه فازها نیز حداکثر تا نیمه اول سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسند.

وی تصریح کرد: در جیلارد نیز عملیات ساخت در حال آغاز است و به علت اینکه زمین با تاخیر تحویل شده است در حال حاضر پروانه اخذ شده و در مراحل مختلف فونداسیون و سقف طبقه اول قرار دارد، اما تلاش می‌کنیم فاز اول مهک 1 را تا آخر سال تحویل دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا