پلمپ کلینیک پزشکی غیرمجاز در منطقه گیلاوند 

کلینیک پزشکی زیبایی غیرمجاز در منطقه گیلاوند شهر دماوند پلمپ شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، افراد فاقد صلاحیت علمي و فني که بدون اخذ مجوزات قانونی اقدام به راه اندازی کلینیک زیبایی نموده و با اقداماتی نظیر تزريق ژل، بوتاكس و ساير موارد مشابه فعالیت می کردند، با ورود بازرسين شبکه بهداشت و درمان دماوند، این مكان بالافاصله پلمپ شده و پرونده متهمان به مراجع قضايي ارسال خواهد شد.

پیرو گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت غير مجاز افرادی در قالب يك کلینیک پزشكي، معاون غذا و دارو و کارشناس نظارت بر درمان شبكه بهداشت دماوند در تاریخ ۱۴۰۳/۳/۱۶ از مکان فوق بازدید به عمل آوردند.

دکتر توکلی معاون غذا و دارو شبكه بهداشت دماوند اظهار داشت: كليه فرآورده هاي سلامت محور از جمله ژل،بوتاكس و… بايد داراي برچسب اصالت كالا(برچسب ttac) باشند تا بيماران بتوانند از طريق مراجعه به سايت ttac.ir از بخش استعلام از اصالت فرآورده مصرفي خود اطمينان حاصل نمايند.

گلزاری کارشناس نظارت بر درمان شبكه دماوند افزود: کلیه اعمال زیبایی از جمله تزريق ژل، بوتاکس، هایفو، مزونیدلینگ، ميکرونیدلینگ، ليزر و …. بايد حتما در مطب هاي داراي مجوز و تحت نظارت پزشک انجام گيرد.

وی اعلام کرد: ضمنا” انجام هرگونه اقدامات درمانی و زیبایی مانند موارد ذكر شده در آرایشگاهها و سالن هاي زيبايي ممنوع است و در صورت مشاهده اين تخلف، این اماکن به استناد قانون مقررات پزشکی پلمپ شده و پرونده از مسير قانوني پيگيري خواهد شد.

روابط عمومي شبكه بهداشت و درمان دماوند از مردم محترم تقاضا مي نمايد گزارشات تخلفات تهديد كننده سلامت را در سامانه ١٩٠ ثبت نمايند تا ناظرين بهداشت و درمان به سرعت جهت رفع مشكل وارد عمل شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا