پلمب یک واحد صنفي قصابی در شهر آبعلی به‌علت تخلفات صنفی و بهداشتی/ نصب بنر کم‌فروشی برای یک واحد نانوایی در شهر دماوند

با دستور رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان‌ دماوند محکومیت نصب بنر تخلفات صنفی و پلمب برای واحدهای نانوایی و قصابی اعمال شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، در این اعمال قانون با حضور مسئول اجرای احکام تعزیرات حکومتی نصب بنر برای یک واحد صنفی نانوایی در شهر دماوند به علت کم فروشی و یک واحد صنفی قصابی در شهر آبعلی به دلیل گرانفروشی و رعایت نکردن دستورالعمل بهداشتی ضمن جریمه به نفع دولت هم به نصب بنر و پلمب محکوم گردیدند.

*گشت نظارتي تعزیرات حکومتی از واحدهای صنفی حلیم فروشی در شهرستان دماوند/ ۲ واحد صنفی حلیم فروشی به‌علت تخلفات گران‌فروشی جریمه شدند

همچنین با حضور متو رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان‌ دماوند به همراه بازرسین در تعزیرات حکومتی به صورت سرزده از چند واحد صنفی حلیم فروشی و خواروبار برای کنترل قیمت نظارت به عمل آمد.

در این بازدید دو واحد صنفی به دلیل گرانفروشی برگه جریمه صادر گردید.

*مدت زمان نصب بنر برای واحدهای متخلف در شهرستان دماوند از یک ساعت تا یک ماه است

مصطفی متو، رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود اظهار داشت: با اختیارات حاصل از مصوبه سران قوا که به سازمان تعزیرات تفویض شده واحدهای صنفی متخلف حتی قبل از صدور حکم در مرحله احراز، رسیدگی یا اجرا پلمب یا بنر نصب خواهند شد.

وی افزود: مدت زمان نصب بنر برای واحدهای متخلف از یک ساعت تا یک ماه خواهد بود.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند گفت: این واحدهای صنفی ضمن پرداخت جریمه مشمول مجازات تکمیلی که نصب بنر و پلمب از سوی شعب تعزیرات است، خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا