پذیدش ۱۱۴۷ نفر در ستاد اسکان فرهنگیان شهرهای دماوند و رودهن/ تاکنون‌ ۳ هزار و ۷۸۹ نفر در مراکز اقامتی شهرستان دماوند اسکان يافتند

فرماندار شهرستان دماوند از پذیدش ۱۱۴۷ نفر در ستاد اسکان فرهنگیان شهرهای دماوند و رودهن خبر داد است و گفت: تاکنون‌ ۳ هزار و ۷۸۹ نفر در مراکز اقامتی شهرستان دماوند اسکان يافتند.

به گزارش پایگاه خبری تارود، روز چهارشنبه همزمان با اولین روزهای سال جدید رضا طاهرخانی به همراه رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان و رییس آموزش پرورش شهر دماوند از مراکز اقامتی و محل اسکان فرهنگیان در شهر دماوند بازدید کرد.

طاهرخانی رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان دماوند در این بازدیدها آمادگی مراکز اقامتی و رعایت مسائل بهداشتی و رفاهی را امری ضروری در جلب رضایتمندی مسافرین و گردشگران دانست و بر نظارت هر چه بیشتر مسئولین ذیربط تاکید نمود.

طاهرخانی با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان دماوند در زمینه جذب گردشگران گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی شهرستان دماوند و برخورداری شهرستان از جاذبه های گردشگری، باید تلاش کنیم ظرفیت‌های موجود برای رفاه مسافران به‌ گونه‌ای باشد تا خاطرات خوبی از سفر به شهرستان دماوند به یاد داشته باشند.

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان دماوند طی بازدید از اماکن و تاسیسات گردشگری و محل اسکان فرهنگیان اظهار کرد: از ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ تا روز ۹ فروردین ۱۴۰۲، ۲ هزار و ۵۳۷ نفر مسافر در هتل‌ها، مسافرخانه‌ها، اقامتگاه‌های بومگردی و سایر اماکن گردشگری، ۵۶۷ نفر در محل اسکان فرهنگیان شهر دماوند و ۵۸۰ نفر در محل اسکان فرهنگیان شهر رودهن پذیرش شده و اسکان یافته اند.

وی در ادامه گفت: آمار کلی اقامت مسافران نوروزی در مراکز اقامتی و گردشگری و محل اسکان فرهنگیان شهرستان ۳ هزار و ۷۸۹ نفر بوده است.

لازم به ذکر است ۲۷۹هزار و ۱۵۷ نفر از اماکن تاریخی، فرهنگی، تفریحی و گردشگری شهرستان بازدید کردند.

شایان به ذکر است هدف از این بازدید بررسی نحوه ارائه خدمات به مسافرین نوروزی و میزان رضایت‌مندی آنان از مراکز اقامتی در شهر دماوند بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا