افتتاح دفتر پایگاه مقاومت بسیج شهید ذاکران مشاعی در امامزاده هاشم(ع) دماوند

دفتر پایگاه مقاومت بسیج شهید ذاکران مشاعی در آستان مقدس امامزاده هاشم (ع) شهرستان دماوند با حضور فرمانده بسیج ادارات و جمعی از بسیجیان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند،  حسن مرشدی، فرمانده حوزه بسیج ادارات شهرستان دماوند در حاشیه مراسم افتتاحیه در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: امروز دفتر پایگاه مقاومت بسیج شهید ذاکران مشاعی و دفتر گردان امداد و نجات بسیج ادارات شهرستان در آستان مبارک امامزاده هاشم (ع) شهرستان دماوند افتتاح گردید.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده قرار بر این است که با شروع به فعالیت این پایگاه در آستان مبارکه امامزاده فر خوان‌های امدادی را از این محل ارائه گردد.

مرشدی گفت: موضوعاتی همچون آمادگی‌های مختلف و تداوم آموزش‌های مختلف از جمله بصیرتی، اعتقادی و فرهنگی نیز در این محل انجام خواهد شد.

فرمانده حوزه بسیج ادارات شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: شروع به کار این پایگاه بنا به دلایلی مقطعی به تعویق افتاده بود که امروز با همت و تلاش اداره اوقاف شهرستان و مدیریت محترم آستان مبارکه امامزاده هاشم افتتاح گردید تا شاهد تلاش روز افزون دوستان در زمینه مأموریت‌های بسیج، هماهنگی و برقراری تعامل مجموعه بسیج با دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان باشیم.

وی گفت: رزمایشی که دنبال می‌شود فراخوان دستگاه‌های خدمات رسان در قالب مانور و امداد می‌باشد که تقریباً سه مرحله از آن در شهر دماوند و گیلاوند انجام شده و قرار بر این است تا آمادگی این رزمایش در شهر آبسرد، کیلان، رودهن و با همکاری آبعلی نیز ایجاد شود.

این مقام مسئول بیان داشت: هدف از این رزمایش در قالب امداد و نجات ایجاد آمادگی‌های امدادی در دستگاه‌های خدمات رسان می‌باشد.

مرشدی در پایان عنوان کرد: در مجموعه شهرستان دماوند تعداد ۳۰ اداره پایگاه فعال بسیج دارند و برای تعداد ۵ اداره نیز تلاش بر آن است که طی سال جاری پایگاه بسیج ایجاد شود.

لازم به ذکر است با حکمی از سوی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند «محمد طاهری» به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید ذاکران مشاعی امامزاده هاشم (ع) شهرستان دماوند منصوب و معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا