پایان کار سارقان اماکن خصوصی با 20 فقره سرقت در شهرستان دماوند

فرمانده انتظامي شهرستان دماوند از دستگيري 2 نفر سارق سابقه دار اماکن خصوصي و اعتراف به 20 فقره سرقت دراين شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسين فاضلي در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع سرقت اماکن خصوصي  به شيوه مشخص در حوزه جابان، موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران انتظامي پاسگاه 17 جابان اين فرماندهي قرار گرفت.

وي افزود: ماموران انتظامي با  اقدامات پليسي و گشت زني هدفمند متهمان را در حال انتقال اموال مسروقه به مخفيگاهش  شناسايي و نسبت به دستگيري سارقان اقدام کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان دماوند در ادامه بيان داشت: با هماهنگي قضائي پس از دستگيري و انتقال متهمان به همراه اموال مسروقه با انجام تحقیقات به عمل آمده لب به اعتراف گشودند و به ۲۰ فقره سرقت اماکن خصوصي اعتراف کردند.

وي تصريح کرد: شگرد سرقت سارقان به اين نحو بود که براي امورات بنايي و کار ساختمان به ويلا ورود پيدا می کردند و پس از شناسايي مکان اموال ارزشي با گذشت 15الي 20روز ديگر با تخريب قفل درب به ويلا ورود پيدا کرده و مقادير بسياري از کابل برق و اموال را به سرقت مي‌بردند.

سرهنگ فاضلي افزود :متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان دماوند در خاتمه از شهروندان خواست: نسبت به ايمن كردن اماکن و ساختمان هاي نيمه کاره در جهت پيشگيري از سرقت اقدام و هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طريق شماره 110 به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا