وقتی اعمال نفوذ صاحبان قدرت در سطح کلان کشوری نتوانست، مانع اجرای قانون مقابله با ساخت‌ و سازهای غیرمجاز در بخش رودهن شود/ مقابله جدی با ساخت‌وسازهای میلیاردی در ۹۰ هکتار از اراضی شهرک غیرمجاز مجموعه فدک در منطقه زیبادشت رودهن

وقتی اعمال نفوذ صاحبان قدرت در سطح کلان کشوری نتوانست، مانع اجرای قانون مقابله با ساخت‌ و سازهای غیرمجاز در بخش رودهن شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود، طی چندین مرحله از شبانه‌روز مقابله جدی با ساخت‌وسازهای صاحبان نفود و قدرت در سطح کلان کشوری در شهرک غیرمجاز مجموعه فدک در منطقه زیبادشت رودهن انجام شد.

این اقدام مقابله جدی با ورود سازمان بازرسی کشوری و دستگاه قضایی در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و حفظ و حراست از اراضی کشاورزی، طی اقدام ستاد مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان دماوند در سطح ۹۰ هکتار اراضی با تغییر کاربری ناشی از ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه زیبادشت(انتهای جاده گندک) اجرایی گردید که در مجموع با ۳۰۰ فقره قطعه‌بندی در این اراضی مقابله جدی صورت گرفت.

در این عملیات تخریب ساخت‌سازهای غیرمجاز شهرداری رودهن، کلانتری مهرآباد، یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان دماوند و عوامل یگان حفاظت گشت امور اراضی شهرستان دماوند حضور داشتند.

براساس قانون، هرگونه تغییرکاربری و تفکیک اراضی کشاورزی، ساخت وساز و دیوارکشی در مزارع و باغات بدون اخذ مجوز از شهرداری‌ها و امور اراضی ممنوع بوده و علاوه بر قلع و قمع بناهای احداث شده با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا