رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند خبر داد؛

اجرای طرح مانور بازرسی و نظارت اتاق اصناف در امامزاده هاشم دماوند/ تذکر و اخطار پلمب به برخی از واحدهای صنفی امامزاده هاشم دماوند/ تاکید به متصدیان واحدهای صنفی در ارائه خدمات و برخورد با زائران عبوری از مسیر امامزاده هاشم

رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند اجرای طرح مانور بازرسی و نظارت این نهاد در امامزاده هاشم این شهرستان خبر داد و گفت: تذکرات و اخطارهای لازم به واحدهای صنفی امامزاده هاشم دماوند داده شد و به متصدیان واحدهای صنفی در ارائه خدمات و برخورد با مشتریان تاکید گردید.

رضا میرزاکریمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: در راستای طرح ساماندهی واحدهای صنفی مستقر در محور هراز محدوده گردنه امامزاده هاشم (ع) دماوند مانور بازرسی و نظارت اتاق اصناف برگزار شد.

وی افزود: در این گشت بازرسی و نظارت تعدادی واحدهای صنفی امامزاده هاشم (ع) دماوند مورد بازبینی و ارزیابی کارشناسان از لحاظ بررسی نرخ خدمات و سرویس مناسب به مشتریان قرار گرفتند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند گفت: همچنین در این گشت بازرسی و نظارت تمام جزییات و نکات لازم‌الاجرا به متصدیان واحدهای صنفی تذکر داده شد که در صورت مشاهده موارد تخلف شامل گران‌فروشی، کم‌فروشی و عدم رعایت بهداشت با واحد صنفی برخورد می‌شود.

میرزاکریمی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه منطقه امامزاده هاشم دماوند در محدوده مرزی مسیر استان مازندران واقع شده و هموطنان عزیزمان از سایر نقاط مهمان شهرستان دماوند هستند به واحدهای صنفی تأکید شد از نظر خدمات و برخوردشان مناسب باشند تا زائران محترم خاطره خوبی به یاد داشته باشند.

وی در پایان گفت: این مانور گشت‌های بازرسی و نظارت از واحدهای صنفی محور هراز محدوده گردنه امامزاده هاشم (ع) دماوند در سال گذشته هم اجرایی شده بود و امیدواریم بتوانیم خدماتی شایسته در حوزه شهرستان دماوند به مسافران گرامی داشته باشیم.

گفتنی است در مانور بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان دماوند به برخی از واحدهای صنفی اخطار پلمب و تذکرات مربوطه داده شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا