همایش مداحان، شعرای آئینی و هیئات مذهبی شرق استان تهران به میزبانی دماوند/ سردار مقدسی‌نیا: دفاع از جمهوری اسلامی امروز به معنای حضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب نمایندگان انقلابی، عدالت خواه، ضد فساد است

جانشین معاونت فرهنگی ستاد‌ کل سپاه گفت: دفاع از جمهوری اسلامی امروز به معنای حضور در پای صندوق‌‌های رای و انتخاب نمایندگان انقلابی، عدالت‌خواه، ضد فساد است.

به گزارش پایگاه خبری تارود، عصر دوشنبه ۲۳ بهمن‌ماه، همایش مداحان، شعرای آئینی و هیئات مذهبی شرق استان تهران به میزبانی شهرستان دماوند در مسجد و حسینیه شهرک جهاد منطقه گیلاوند برگزار شد.

در این مراسم سردار مقدسی‌نیا جانشین معاونت فرهنگی ستاد‌ کل سپاه، سرهنگ نجفی فرمانده سپاه شهرستان دماوند، حجت‌الاسلام و المسلمین اسفندیار نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان دماوند، سروان صفری‌پور جانشین فرمانده سپاه شهرستان دماوند، مداحان، شعرای آئینی و هیئات مذهبی حضور داشتند‌.

سردار مقدسی‌نیا، جانشین معاونت فرهنگی ستاد‌ کل سپاه در این مراسم اظهار داشت: دنیای دو قطبی شرق و غرب پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به دنیای سه قطبی و پس از فروپاشی شوروی دنیای امروز به دو قطب استکبار و اسلام ناب و اهل بیتی تقسیم شد.

وی افزود: این اسلام ناب دو بال دارد که یک بال برگرفته از اعتقادات شیعی و ایستادگی و مقاومت و بال دیگر بال انتظار و آمادگی همه جانبه؛ این بال یک سینه دارد که ولایت فقیه است و یک زره که برگرفته است مردم است که تلاش داشتند ولایت فقیه را از مردم جدا کنند.

جانشین معاونت فرهنگی ستاد‌ کل سپاه بیان کرد: سلطه گران در منطقه غرب آسیا دو ستون برای تحقق اهداف خود داشتند که یکی حکومت پهلوی و دیگری اسرائیل بود که اولین ستون ۴۵ سال پیش فرو ریخت و برای حفظ ستون دوم تمام عظم خود را بکار گرفتند و از هر نوع جنگ سخت و نرم برای نابودی حکومت ایران بکار بستند ولی موفق نشدند.

مقدسی‌نیا ادامه داد: آنها تمام تلاش خود را بکار بستند تا سرعت پیشرفت ایران را کم کنند چرا که می‌دانستند سلطه بر ایران یعنی سلطه بر جهان؛ آنها می‌دانستند که ایران تحت سلطه قرار نخواهد گرفت مگر اینکه به هفت کشور تقسیم شود.

وی گفت: رژیم اشغالگر قدس از قدرت سوم ملت ایران به تنگ آمده است و طی این سال‌ها در مقابل جنگ سخت و نرم دشمن ایستاده، قدرت حاکمیت سیاسی اسلام و اراده مردم ایران در اداره جامعه است؛ قدرت مردم سالاری دینی موجب شده حتی رؤسای جمهور را مردم انتخاب می‌کنند که در هیچ کشوری اینگونه نیست.

جانشین معاونت فرهنگی ستاد‌ کل سپاه بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس ۴۰ کشور صدام را حمایت کردند اما یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نیفتاد چرا که این جنگ هشت ساله با قدرت مردم اداره شد؛ همین قدرت مردم است که ملت‌های عراق، سوریه، افغانستان و یمن را آزاد کرد.

سردار مقدسی‌نیا بیان کرد: آنان خود باور دارند که مشکلشان با ایران قدرت نظامی و هسته ای نیست بلکه اسلامی بودن این کشور است که امروز به یک الگو تبدیل شده و واژه “ما می‌توانیم” را در مقابل دیگر کشورها محقق ساخته است.

وی گفت: قدرت ایران موجب شد ملت فلسطین نیز در مقابل دشمن ایستادگی کند و جلوی زورگویان بایستد؛ ایران به حماس و دیگر گروه‌های مقاومت رمز ایستادگی آموزش داده است و گرچه طوفان الاقصی یک اقدام مهم توسط خود فلسطینیان بود اما ایران بود که واژه ما می‌توانیم را برای آنان نهادینه کرد.

جانشین معاونت فرهنگی ستاد‌ کل سپاه گفت: آنان طرح ابراهیم را بنا کردند تا کرانه باختری متصل به اردن شود و به عنوان یک منطقه خودمختار شده و غزه به مصر متصل شود و چیزی بنام فلسطین بر روی جغرافیای جهان وجود نداشته باشد.

سردار مقدسی‌نیا تصریح کرد: حرکت فلسطین و نابودی رژیم اشغالگر قدس حتمی است و این پیام مردم فلسطین است که این قدرت رو مردم ایران به آنان دادند.

وی گفت: اکنون دو جریان انقلابی و غیر‌انقلابی در کشور وجود دارد و در داخل حاکمیت جریان انقلابی پرچمدار استقلال دفاعی، امنیتی و استقلال نظامی و جریان غیر انقلابی که فرهنگ، رسانه، اقتصاد را در اختیار دارد.

جانشین معاونت فرهنگی ستاد‌کل سپاه تصریح کرد: می‌توانیم در مسیر جریان انقلابی باشیم و مردم را حتی در سخت‌ترین شرایط همچون سیل و زلزله یاری کنیم و یا در جریان ضدانقلابی قرار بگیریم و همچون برخی مسئولان مردم را در شرایط سخت رها کنیم.

سردار مقدسی‌نیا افزود: دفاع از جمهوری اسلامی امروز به معنای حضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب نمایندگان انقلابی، عدالت خواه، ضد فساد است و اگر دلمان برای کشور می‌سوزد، به صحنه بیاید و هرکس مردم را از صحنه دور کند این خائن مردم است.

وی گفت: قدرت ایران در میان کشورهای آزاده جهان نیاز به پشتوانه دارد و مجلس پشتوانه قدرت حاکمیت دینی است و رای مردم می‌تواند این حرکت آزادی‌بخش ملت ایران را دو چندان کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا