همایش «شکوه و اقتدار» با حضور ۱۲۰۰ نفر بسیجی در شهرستان دماوند + تصاویر

همایش «شکوه و اقتدار» با حضور ۱۲۰۰ نفر بسیجی در شهرستان دماوند برگزار شد.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، صبح روز شنبه پنجم آذرماه همزمان با هفته شجره طیبه بسیج همایش «شکوه اقتدار» با حضور نماينده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه شهرستان دماوند، فرماندار شهرستان دماوند، ائمه جمعه دماوند و آبسرد، بخشداران دماوند و رودهن، مسئولین انتظامی، دادستان دماوند مسئولین ادارات، بسیجیان و خانواده معظم شهدا و جانبازان در حسینیه محله قاضی شهر دماوند برگزار شد.

این مراسم با شکوه که با استقبال بی‌نظیر از سوی بسیجیان و مسئولان شهرستان دماوند همراه شد، نمایشی به تمام معنا از اقتدار بسیج بود.

بسیجیان شهرستان دماوند در این اجتماع، آمادگی خود را برای دفاع و پشتیبانی از آرمان‌های انقلاب، حریم ولایت  به نمایش گذاشتند و بار دیگر نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

بسیجیان در همایش شکوه و اقتدار با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر ضدولایت فقیه، لبیک یا خامنه‌ای بر ضرورت مقابله با آمریکای جهان خوار تاکید کردند.

لازم به ذکر است جمع کثیری از بسیجیان با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند که علاوه بر این، پنج میلیون نفر از بسیجیان سراسر کشور نیز با ارتباط مستقیم و به صورت مجازی در این برنامه حضور داشتند و به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی گوش فرا دادند.

در پایان این همایش هم از بسیجیان نمونه شهرستان دماوند با اهدای لوح و هدایایی تجلیل صورت گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا