همایش بزرگ عوامل انتخابات دوازدهمین دوره مجلس و خبرگان رهبری در شهرستان دماوند/ طاهرخانی: استقرار 117 شعبه اخذ رأی در شهرستان دماوند/ نمایندگان فرماندار نظارت کامل بر اعضای شعب داشته باشد

همایش بزرگ عوامل انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در شهرستان دماوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، این همایش با حضور اعضای هیات‌های نظارت، اجرایی، بازرسی، نمایندگان فرماندار، ناظران مسئول، بازرسان، کاربران و اعضای شعب در حسینیه محله قاضی شهر دماوند برگزار گردید.

در این همایش حجت‌الاسلام و المسلمین فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند، حجت‌الاسلام و المسلمین خانی رئیس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان دماوند، طاهرخانی رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ نجفی فرمانده سپاه شهرستان دماوند، حجت‌الاسلام و المسلمین میرشریفی امام جمعه شهر آبسرد و … حضور داشتند.

بر این اساس، هماهنگی لازم جهت برگزاری هر چه بهتر انتخابات در روز جمعه 11 اسفندماه سال 1402 در این همایش صورت پذیرفت و نکات آموزشی لازم به اعضای شعب اخذ رأی ارائه گردید.

*168 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه پیش‌بینی شده است/ استقرار 117 شعبه اخذ رأی در شهرستان دماوند/ نمایندگان فرماندار نظارت کامل بر اعضای شعب داشته باشد

رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند در همایش بزرگ عوامل انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در شهرستان دماوند که در حسینیه محله قاضی شهر دماوند برگزار شد، اظهار داشت: ما از ماه‌ها قبل کار خود را آغاز کرده تا در روز جمعه 11 اسفند ماه شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه باشیم.

وی ادامه داد: تمهیدات لازم با هماهنگی تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات به صورت صددرصدی صورت گرفته است و در روز جمعه بدون هیچ دغدغه‌ای هم شما دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات و هم شهروندان عزیز در نقاط مختلف شهرستان شاهد یک روز ماندگار در این دوره از انتخابات باشند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات تمامی شرایط را برای نامزدها فراهم نموده تا خود را برای مردم عرضه و برنامه‌های آتی خود را بیان کنند تا مردم بتوانند در روز جمعه از بین 37 نفر باقی ماننده یک نفر را به عنوان اصلح‌ترین انتخاب کنند.

وی با اشاره به اینکه 168 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه پیش‌بینی شده است که از این تعداد 117 شعبه مربوط به شهرستان دماوند است، افزود: تعامل و هماهنگی بین دستگاه‌های مربوطه و هیات‌های نظارت و بازرسی، دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و … وجود دارد که با همراهی و دقت اعضای شعب به ویژه نمایندگان فرماندار انشالله شاهد انتخاباتی سالم خواهیم بود.

طاهرخانی تاکید کرد: با پیش‌بینی‌های صورت گرفته سه کانون را برای تحویل تجهیزات شعب در نظر گرفته‌ایم که لازم است از ساعت پنج صبح در کانون‌های مربوطه حضور یافته و بدون تاخیر تجهیزات را تحویل دهند.

وی همچنین از نمایندگان فرماندار می‌خواهیم تا نظارت کامل بر اعضای شعب داشته باشد و تعهد کاری داشته باشند و ادامه داد: تمامی امکانات و تجهیزات داخل شعب از روزهای گذشته آماده شده، کارت‌ها تهیه شده و هیچ مشکلی برای تامین تجهیزات وجود ندارد.

فرماندار شهرستان دماوند با تاکید براینکه اعضای شعب حفاظت اطلاعات را جدی بگیرند چرا که رای مخفی است و هر کس آزادی انتخاب دارد، افزود: سلامت انتخابات برای همه ما مهم است چون آبروی ملت و نظام است و با هیچ عهدی تعارف نداریم و همچنین از نامزدهای انتخابات می‌خواهیم از هر گونه تجمع جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: دست اندرکاران برگزاری انتخابات امانت‌دار رای و اعتماد مردم و نظام هستند و باید همه برای صیانت از رای مردم تلاش کنیم؛ پیش‌بینی شده عوامل انتظامی و تیم‌های بسیج نیز در شعبات اخذ رای حضور داشته باشند تا مشکلی در تامین امنیت نداشته باشیم.

امانت داری یکی از موضوعات مهم در انتخابات است/ مراقب باشیم تا حق کسی ضایع و به کسی ظلم نشود

حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه شهرستان دماوند در همایش بزرگ عوامل انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در شهرستان دماوند که در حسینیه محله قاضی شهر دماوند برگزار شد، اظهار داشت: امانت‌داری یکی از موضوعات مهم در انتخابات است و باید مراقب باشیم تا حق کسی ضایع و به کسی ظلم نشود.

وی افزود: هرچه مردم نوشته‌اند باید به آن احترام گذاشت و رعایت عدالت باید اولویت باشد و بدانید که شما جبهه حق هستید و دشمن جبهه باطل و حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای قطعا امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب و جبهه مقاومت را شاد و دشمنان را عصبانی می‌کند.

امروز میدان جهاد و مقابله با توطئه‌های دشمن پای صندوق است/ با گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب، هنوز میزان رأی ملت است

حجت‌الاسلام سیداحمد میرشریفی، امام جمعه آبسرد در همایش بزرگ عوامل انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار داشت: با گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب، هنوز میزان رأی ملت است، چراکه خود مردم به صورت مستقیم و غیرمستقیم مسئولان را انتخاب می‌کنند.

وی افزود: بدانید که انقلاب متعلق به مردم است و هر جا که مردم باشند، پیروزی و موفقیت و هر جا مردم کنار بکشند شکست و عدم موفقیت است که انشاالله با حضور حداکثری شاهد خلق حماسه باشیم.

امام جمعه آبسرد افزود: یکی از موضوعات مهم در داخل شعب، توجه به پوشش و حفظ شئونات اسلامی است که با سعه صدر و آرامش، زمینه حضور اقشار مختلف جامعه را فراهم کنید، زیرا افراد مختلفی پای صندوق می‌آیند و آنچه که مهم بوده، داشتن رفتار خدا پسندانه است.

میرشریفی افزود: امروز میدان جهاد و مقابله با توطئه‌های دشمن پای صندوق و در کنار صندوق است که این مهم با همکاری، همدلی و مشارکت شما عزیزان محقق می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا