رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند:

نیروی بیکار در دماوند بسیار کم شده است/ تزریق نیروی جدید به واحدهای صنعتی دماوند با مشکل روبه‌رو شده است

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند با بیان اینکه نیروی بیکار در این شهرستان بسیار کم شده است، گفت: تزریق نیروی جدید به واحدهای صنعتی شهرستان دماوند با مشکل روبه‌رو می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، آرش آقاجان احمدی در نشستی با حضور مسئولان با تاکید بر به تعامل و همکاری بین اتحادیه‌ها، اصناف، واحدهای تولیدی و صنعتگران اظهار داشت: نقش مهم صاحبان صنایع در اشتغال شهرستان دماوند نقش مهم و تأثیرگذاری است که کوتاهی در این مهم مشکلاتی را به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در شرایطی قرار داریم که برای رفع مشکلات و جلوگیری از آسیب‌های بخش تولید بیش از پیش نیازمند تلاش هستیم که امید داریم با توسعه شهرک‌های صنعتی شهرستان، بیکاری به صفر رسانیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: طبق اعلام اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند در حال حاضر، نیروی بیکار در شهرستان دماوند بسیار کم شده و تزریق نیروی جدید به واحدهای صنعتی با مشکل روبه‌رو شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با واگذاری اراضی در شهرک صنعتی شماره 2 دماوند و آغاز واگذاری شهرک صنفی بهنام، نیروی کار در دماوند به صورت وارداتی انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا