نجات خودرو با 4 سرنشین در پرتگاه جاده دریاچه تار دماوند

hamid farhadiرییس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند گفت: ظهر امروز یک دستگاه خودرو بر اثر انحراف به چپ، در لبه پرتگاه جاده دریاچه تار دماوند قرار گرفت و 4 سرنشین خود را در پرتگاه مرگ قرار داد.

به گزارش تارود حمید فرهادی با اعلام این خبر افزود: حدود ساعت 14 امروز طی تماسی با کشیک عملیاتی مرکز هلال احمر شهرستان دماوند، خبر گرفتار شدن یک دستگاه خودرو در لبه پرتگاه به همراه 4 سرنشین اعلام شد.

وی در ادامه اظهار داشت: بلافاصله با هماهنگی‌های صورت گرفته یک تیم متشکل از 3 نجاتگر کادر و داوطلب به همراه یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند خاطر نشان کرد: تیم اعزامی به محل حادثه پس از مهار کردن خودرو موفق شدند 4 نفر سرنشین گرفتار شده در خودرو را نجات دهند.

فرهادی افزود: پس از نجات افراد، خودرو به منطقه امن انتقال داده شد که این عملیات سنگین بیش از 5 ساعت به طول انجامید.

وی علت حادثه را مجهز نبودن خودرو به زنجیر چرخ دانست و افزود: به علت باریکی جاده دریاچه تار و برفی بودن آن، خودرو لیز خورده و در لبه پرتگاه 4 چرخ آن در برف گیر نموده بود.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند تاکید کرد: از تمامی افرادی که قصد سفر به مناطق کوهستانی مخصوصا نقاطی مانند دریاچه تار را که جاده آن باریک و برفی است را  دارند درخواست کرد حتماً با تجهیزات کامل زمستانی به این سفرها بروند تا ایمنی سفر خویش را تضمین نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا