طی گشت نوروزي مشترک بازرسین دستگاه‌های نظارتی انجام گرفت؛

معدوم‌سازی ۷۵۰ کیلوگرم گوشت و موادغذایی تاریخ مصرف گذشته از واحدهای صنفی و رستوران‌های بین راهی کمربندی بومهن – دماوند/ یک واحد رستوران بین‌راهی به‌علت تخلفات بهداشتی پلمب شد

طی گشت نوروزي مشترک بازرسین دستگاه‌های نظارتی شهرستان‌ دماوند ۷۵۰ کیلوگرم گوشت و موادغذایی تاریخ مصرف گذشته از واحدهای صنفی و رستوران‌های بین راهی کمربندی بومهن – دماوند معدوم و یک واحد رستوران بین‌راهی به‌علت تخلفات بهداشتی پلمب شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، همزمان با نهمین روز فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ در راستای طرح نظارت نوروزی و ماه مبارک رمضان، گشت مشترک بازرسی با محوریت مدیریت عمکرد، بازرسی و امور حقوقی فرمانداری و تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند به همراه بازرسین دامپزشکی، بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان و اداره صمت و اتاق اصناف از واحدهای صنفی و رستوران‌های بین راهی کمربندی بومهن – دماوند برگزار شد.

در این گشت مشترک طی بازرسی از هفت واحد صنفی در حوزه استحفاظی شهرستان دماوند با تخلفات بهداشتی برخورد لازم صورت گرفت و میزان ۶۰۰ کيلوگرم مرغ و گوشت، ۳۰ بسته فرآورده‌های گوشتی، ۳۰ عدد کیک، ۱۰۰ بطری نوشیدنی به همراه مقادیر بسیار مواد غذايي و خوراکی تاریخ مصرف گذشته ضبط و معدوم‌سازی گردید.

همچنین طی بازرسی با تخلفات واحد صنفی شامل گرانفروشی، عدم درج قیمت و تقلب برخورد و اخطار پلمب برای متصدیان متخلف و تشکیل پرونده جریمه با ارجاع به تعزیرات حکومتی انجام گرفت.

در این گشت مشترک طی بازرسی از یک واحد نانوایی هشت عدد کیسه آرد قاچاق ضبط و یک واحد رستوران‌ بین‌راهی به‌علت تخلفات بهداشتی پلمب شد.

از شهروندان محترم و شریف شهرستان دماوند درخواست می‌شود به‌منظور اجرای هرچه بهتر این طرح در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir و یا تلفن 135 به سازمان تعزیرات حکومتی و یا از طریق تلفن 124 سازمان صمت گزارش نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا