مردم دماوند و فیروزکوه از پدیده زشت خرید و فروش رأی خاطره بدی دارند/ تخلفات گسترده مردم را از داشتن نماینده مجلس محروم خواهد کرد/ عوامل اصلی خرید و فروش آرا انتخاباتی چند روزی دستگیر شوند/ خرید و فروش رأی شوخی‌بردار نیست

امام جمعه شهرستان دماوند با بیان اینکه مردم از پدیده زشت خرید و فروش رأی خاطره بدی دارند، گفت: تخلفات گسترده مردم را از داشتن نماینده مجلس محروم خواهد کرد و عوامل اصلی خرید و فروش آرا انتخاباتی چند روزی دستگیر شوند.

به گزارش پایگاه خبری تارود، حجت‌الاسلام کاظم فتاح‌ دماوندی در جلسه شورای اداری شهرستان دماوند اظهار کرد: مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از پدیده زشت خرید و فروش رأی خاطرات بدی دارند که متاسفانه گاهی منجر به ابطال انتخاب شده است و مردم دو سال از داشتن نماینده محروم شدند.

وی افزود: برای پیشگیری از این موضوع، باید هم مردم و نامزدها باید توجه کنند و مسئولان مربوطه باید دقت نظر داشته باشند و افرادی متخلفی که شناسایی شدند، چند روزی دستگیر شوند تا انتخابات با سلامتی کامل به پایان برسد.

امام جمعه دماوند گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم و باید خود را برای این ایام آماده کنیم؛ پرهیز از روزه‌خواری باید مورد توجه همگان باشد و در این زمینه، نهی از منکر انجام خواهد شد.

فتاح‌دماوندی تصریح کرد: بیان آثار معنوی روزه‌داری باید در مدارس و دانشگاه‌ها و فضای مجازی تبیین شود؛ آموزش و پرورش و دانشگاه برای ایام ماه مبارک برنامه داشته باشد و نوجوانان و جوانان را نسبت به روزی‌داره آگاه کند.

وی بیان کرد: همچنین مسافران عبوری از شهرستان دماوند هم باید خود را ملزم به رعایت شئونات اسلامی بدانند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا