امام جمعه دماوند:

مردم از گرانی‌های ناشی از افزایش قیمت بنزین گله دارند/ مجلس یازدهم باید از نمایندگان متعهد، متخصص و انقلابی تشکیل شود

امام جمعه دماوند با بیان اینکه مردم از گرانی‌های ناشی از افزایش قیمت بنزین گله دارند، گفت: مجلس یازدهم باید از نمایندگان متعهد، متخصص و انقلابی تشکیل شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر دماوند با اشاره به سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس و روز مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی ایران انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تأیید صلاحیت آنها توسط شورای نگهبان و توسط مردم انجام می‌شود.

وی افزود: بنابر فرموده امام خمینی (ره) مجلس در رأس امور است و یک سوم از اصول قانون اساسی یعنی حدود 60 اصل مربوط به قانون‌گذاری و قوه مقننه است.

امام جمعه دماوند بیان کرد: مجلس شورای اسلامی محور بسیاری از تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها است؛ مجلس پایگاه اصلی نظام، مردم و مظهر اراده ملی در تصمیم‌گیری‌هاست.

فتاح دماوندی تصریح کرد: اگر نماینده‌ای بگوید مجلس در رأس امور نیست، ضعف خود و همکارانش را برملا کرده است.

وی با بیان اینکه انتخابات مجلس یازدهم اولین انتخابات گام دوم انقلاب و جشن چهل سالگی انتخابات مجلس است، گفت: شهید مدرس دین شناس، استعمار ستیز، دشمن استکبار، ساده زیست و مردم‌دار بود.

امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه سی و پنجمین انتخابات ایران با ثبت‌نام داوطلبین از دهم آذرماه کلید می‌خورد، عنوان کرد: داوطلبان انتخابات مجلس بین خود و خدا خلوت کنند آیا توان ادای حق مردم و نظام را دارند؟

فتاح دماوندی ادامه داد: مجلس یازدهم باید از نمایندگان متعهد، متخصص و انقلابی تشکیل شود؛ نماینده‌ مجلس برای حل مشکلات دست به دامن آمریکا و اروپا نشود.

وی بیان کرد: مجلس و دولت آینده باید جوان‌تر، با تحرک بیشتر، جهادی و طرفدار اقشار ضعیف جامعه باشند و برنامه خود را برای اقتصاد مقاومتی و رونق تولید برای مردم مطرح کند.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: اصلاح قوانین اقتصادی به نفع تولید کنندگان داخل و حمایت از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان راه نجات اقتصاد کشور است.

فتاح دماوندی افزود: راهبرد مجلس و دولت آینده باید مصون‌سازی کشور از تحریم باشد و با استفاده از نیروی انسانی جوان کشور می‌توانیم دشمنان را شکست دهیم.

وی با اشاره به مشکلات گرانی بنزین بیان کرد: برخی از کارشناسان معتقدند با حذف کارت سوخت و عدم اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها طی 6 سال اخیر 200 هزار میلیارد تومان به کشور خسارت وارد شده است.

امام جمعه دماوند گفت: برخی از اغتشاشات اخیر در مسئله گرانی بنزین 20 هراز میلیارد تومان خسارت به کشور وارد کرده‌اند.

فتاح دماوندی تصریح کرد: افزایش ناگهانی قیمت بنزین باعث ناراحتی و گله‌مندی مردم در گرانی سایر موارد شده است و مسئولین باید به داد مردم برسند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا