مدیر کارخانه بتن سیال تقلبی در شهرستان دماوند ۳۰ میلیارد ریال جریمه شد

مدیر کارخانه بتن سیال تقلبی در شهرستان دماوند ۳۰ میلیارد ریال جریمه شد.

آرش آقاجان احمدی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: یک کارگاه غیرمجاز تولید کننده بتن سیال به‌علت تولید و عرضه کالای تقلبی و امتناع از هر گونه همکاری شامل اطلاعات میزان تولید، بیش از ۳۰ میلیارد ریال جریمه شد.

وی افزود: با توجه به اینکه مباحث زلزله دغدغه چند دهه اخیر می‌باشد و بتن در واقع اصل استحکام ساختمان است، این واحدهای به ظاهر تولید کننده موجبات تبعات جبران ناپذیری را فراهم می‌کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند بیان کرد: در این رابطه واحدهایی که هیچ‌گونه مجوزی برای تولید انبوه ندارد با یک پروانه کسب دفتر فروش بتن سیال یا جواز تاسیسی که اعتبار آن گذشته و بر مبنای آن هرگز حق تولید انبوه و فروش به آن داده نشده، خود سر اقدام به تولید و فروش می‌کند و کالایشان مشمول تقلب است.

آقاجان احمدی گفت: ضمنا این واحد تولیدی هیچ اطلاعاتی درباره میزان تولید و قراردادها ارائه نمی‌داد و اقدام آن از یک مجموعه‌ای زیرزمینی حتی بیشتر ناقض قوانین و ضوابط است.

وی تصریح کرد: اگرچه این موضوع شاید در شرایط عادی هیچ به چشم نیاید، ولی در صورت وقوع حوادث ناگوار فقط به عمق فاجعه این تولیدکنندگان کالای تقلبی پی خواهیم برد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا