امام جمعه دماوند:

لزوم ورود قوه قضائیه جهت جلوگیری از سوءاستفاده انتخاباتی مالکیت امامزاده هاشم(ع) دماوند

امام جمعه دماوند نسبت به لزوم ورود قوه قضائیه جهت جلوگیری از سوءاستفاده انتخاباتی مالکیت بقعه امامزاده هاشم(ع) تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم فتاح دماوندی در نشست بررسی مسائل حوزه قضایی شهرستان دماوند با حضور معاون سیاسی امنیتی دادستانی کل کشور ضمن تبریک هفته قوه قضایی اظهار داشت: شهرستان دماوند به دلیل نزدیکی به تهران، دارای زمین‌های ارزشمندی است و بخش عمده‌ای از مشکلات قضایی به این موضوع برمی‌گردد.

وی افزود: بخشی از مشکلاتی که در دهیاری‌ها و شهرداری‌ها وجود دارد مربوط به ساخت‌وساز غیرمجاز و بخشی نیز مربوط به موضوعات امینتی است، در این خصوص توقع داریم که نیروی انتظامی توجه بیشتری به حفظ امنیت و مال مردم داشته و با سارقین و افرادی که در زمینه مواد مخدر تلاش می‌کنند تا چهره را ناامن کنند، برخورد لازم صورت گیرد.

*برخورد لازم با برخی از افراد به علت عدم رعایت حجاب و شئونات اسلامی در دماوند انجام گیرد/ اگر شخصی با موضوع دریافت رشوه در ادارات مواجه بود، باید مستندات آن را ارائه دهد

امام جمعه دماوند ادامه داد: از دیگر موارد، لزوم برخورد لازم با افرادی است که در زمینه حجاب رعایت شئونات لازم را رعایت نمی‌کنند که این امر مدنظر قرار گیرد؛ چرا که مردم دماوند متدین و شهیدپرور هستند و پای انقلاب ایستاده‌اند.

فتاح‌دماوندی تصریح کرد: از موضوعاتی که ما در نماز جمعه به آن پرداختیم، موضوع رشوه و لزوم بیان مستندات در این خصوص است تا اگر کسی شاهد چنین امری در دماوند بود، به صورت مستند آن را بیان کند.

وی خاطرنشان کرد: موضوع رشوه فساد و گناهی بزرگ است و باید این اطمینان را به مردم دهیم که با مراجعه به دادگستری در این زمینه، اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

امام جمعه دماوند بیان کرد: موضوع مالکیت بقعه امام‌زاده هاشم(ع) از دیگر موارد مطرح در این شهرستان است، مردم دماوند قرن‌هاست که خدمت‌گذار این بقعه هستند و دغدغه مردم، برطرف شدن نگرانی در این زمینه است که با توجه به انتخابات پیش‌رو و امکان سوءاستفاده برخی از افراد، باید عنایت قوه قضائیه در این خصوص صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا