رئیس اداره تعزیرات حکومتی شرق استان تهران خبر داد؛

یکسان‌سازی قیمت نان در شهرستان‌های دماوند و پردیس/ به ازای هر 10 گرم کنجد، ‌400 تومان به قیمت مصوب افزوده ‌می‌شود/ استفاده از سبزیجات در نان ممنوع است

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شرق استان تهران از یکسان‌سازی قیمت نان در شهرستان‌های دماوند و پردیس خبر داد و گفت: به ازای هر 10 گرم کنجد، ‌400 تومان به قیمت مصوب افزوده ‌می‌شود.

بهمن حسن بیگی در حاشیه نشست شورای آرد و نان شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: مصوباتی که در نشست شورای آرد و نان شهرستان دماوند برای قیمت نان مطرح شد، همچون بررسی‌های گذشته در فرمانداری شهرستان پردیس بود و سعی شد قیمت نان در دماوند و پردیس یکسان‌سازی شود.

وی افزود: اختلافاتی بین نانوایان شهرستان‌های پردیس و دماوند وجود داشت و قیمت‌های پیشنهادی بیش از قیمت‌های مصوب شهرستان و استان بود و در نهایت با حضور دستگاه نظارتی قیمت مصوب و به اتحادیه اعلام شد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شرق استان تهران ادامه داد: مقرر شد امروز قیمت‌ها از طریق اتحادیه نانوایان به تمام نانوایان سطح شهرستان دماوند ابلاغ شود که از امروز این قیمت‌های مصوب اجرایی می‌شوند.

حسن بیگی گفت: در صورت گزارش تخلف از طریق سامانه 135 تعزیرات حکومتی یا سامانه 124 صنعت و معدن و تجارت و یا بازرسین اتاق اصناف برخوردهای لازم صورت می‌گیرد و با متخلفانی که قیمت مصوب را رعایت نکرده و نسبت به نصب نرخ نامه اقدام نکنند، برخورد خواهد شد.

وی تاکید داشت: با اعلام قیمت افزایش نان، صاحبان صنف نانوایی باید درج قیمت و بهداشت را رعایت کنند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شرق استان تهران گفت: در خصوص استفاده از کنجد در نان‌های بربری و سنگک، طبق بررسی‌ها و مصوبات مقرر شد به ازای هر 10 گرم، ‌400 تومان به قیمت مصوب افزوده شود، البته استفاده از کنجد بنا به درخواست مشتری است.

حسن بیگی بیان کرد: هیچ نانوایی اجازه استفاده اجباری از نان کنجدی را ندارد و مردم در صورت مشاهده تخلف از طریق سامانه‌ها گزارش دهند.

وی تصریح کرد: استفاده از سبزیجات در نان ممنوع است و در صورت مشاهده آن اقداماتی برای پلمب آن واحد صنفی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا