شرکت در انتخابات قطعا موجب پیشرفت کشور خواهد شد/ مجلس آینده مجلسی قوی و کارآمد خواهد بود/ با قوانین درست مشکلات مردم مرتفع می‌شود

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: شرکت در انتخابات قطعا موجب پیشرفت کشور خواهد شد و مجلس آینده مجلسی قوی و کارآمد خواهد بود

به گزارش پایگاه خبری تارود، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه دماوند در راهپیمایی ۲۲بهمن شهر دماوند اظهار داشت: ۲۲ بهمن برای ملت ایران در حکم عید غدیر، عید فطر، عید قربان و عید نوروز است.

وی افزود: پیروزی انقلاب همانند عید فطر است چرا که یک دوره مجاهدت و سختی ۱۵ساله را از سال ۴۲ تا ۵۷ سپری کردیم که خود عبادتی بزرگ است و همچون عید قربان است چون ملت ایران اسماعیل‌های خود را تقدیم انقلاب کردید و همچون عید غدیر است چون نعمت الهی برای ما بعد از پیروزی انقلاب تکمیل شد و در حکم عید نوروز است چون زمستان سختی را سپری کردیم و به بهمن نوروز و بهار انقلاب رسیدیم و به شکرانه ۴۵سالگی انقلاب باید شاکر باشیم.

وی ادامه داد: هیچ نعمتی بزرگ تر از انقلاب اسلامی و قانون اسلامی نیست و ۲۲بهمن بدون امام خمینی(ره) معنا ندارد؛ امام راحل یک مجتهد زمان شناس بود، عارفی واصل و مجاهدی شجاع که برای خدا قیام کرد، سخن گفت و خداوند نیز به او توان و جرات اقدام داد.

امام جمعه دماوند گفت: ۲۲ بهمن روز تجدید عهد و پیمان با امام راحل و شهدا است و امروز با حضور خود بار دیگر با امام و رهبر معظم انقلاب بیعت و برای تحقق اسلام در کشور کمک کردید که حفظ این پیروزی از اصل آن مهم‌تر است.

این مقام مسئول با بیان اینکه تاریخ نشان داده هرگاه مسلمانان از رهبر خود جدا شدند، شکست خوردند، بیان داشت: ملت ایران باید نسبت به دشمنان خود آگاه و هوشیار باشند چراکه دشمن می‌خواهد از راه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اعتقادی به ما ضربه بزنند؛ ملت ایران قطعا از انقلاب و نظام دفاع خواهند کرد ولی گله‌هایی نیز دارند.

وی افزود: بدانید هرگاه قوای سه گانه حرف رهبر خود را گوش کنند موفق هستند ولی بدانید که این انقلاب با رای مردم و به دست مردم شکل گرفته و هر کس باید با حضور خود در انتخابات و رای خود سرنوشت کشور خود را انتخاب کند.

حجت‌الاسلام فتاح دماوندی تصریح کرد: شرکت در انتخابات قطعا موجب پیشرفت کشور خواهد شد و بدانید که این انتخابات آزمون ملت ماست که انشاالله با شور و شعور حضور یافته و مشت محکمی بر دهان آمریکا خواهیم کوبید.

وی افزود: هر رای شما تیری به سمت دشمنان است و انشالله مجلس آینده مجلسی قوی و کارآمد خواهد بود و با قوانین درست مشکلات مردم مرتفع می‌شود.

وی به شرایط کنونی غزه اشاره کرد و گفت: مردم غزه در شرایط سختی قرار دارند و وظیفه کشور‌های مسلمان کمک به آنها است که اگر کمک نکنیم مسلمان نیستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا